We hebben een aantal aanbieders voor Bakkum voor je op een rij gezet:

Reviews over Bakkum

Schitterende duinen!

csuijkerbuik
    11-8-2013

Heerlijk hoe je er kunt fietsen en wandelen of als het mooi weer is naar het strand te gaan. Dit was onze tweede keer dat we Bakkum bezochten we komen volgend jaar weer. we hebben nl nog niet alles gezien.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving

g_welp
    24-6-2013

Omdat bij de boeking op het Zonnigeveld duinkaarten verstrekt worden zijn de mogelijkheden daar super voor wandelaars en fietsers,de weg oversteken en je bevind je in de waterleidingduinen waar kilometers wandel en fietsplezier ligt. Je bent zo op het strand of je fietst door het duin naar Egmond aan Zee,heerlijk. Mocht je slecht weer hebben dan is Alkmaar,Zaanse Schans of Amsterdam een prachtige uitwijk mogelijkheid voor jong en oud,ook de pontjes route is een aanrader. s,Avonds na het eten nog even een rondje op het strand lopen,heerlijk wij kijken er al weer naar uit

Gereisd Met partner in juni 2013

Geweldige ervaring, iets teveel kinderen

Melissa (17)
    9-9-2008

Het was dit jaar mijn 1e keer in Bakkum en ik vond het erg gezellig. De omgeving was mooi, het winkelcentrum en het strand dichtbij. Ik heb dan ook niet veel te klagen, behalve dat mensen wel hun kinderen meenemen op vakantie, maar er niet op passen. Continu werd onze tent open gemaakt, terwijl we nog lagen te slapen (om 8 uur 's ochtends, rond die tijd stonden alle gezinnen op, uitslapen zat er niet in). Wie weet zijn er wel een aantal kinderen binnengeweest in de tijd dat wij even weg waren. Niet alleen is het erg onbeschoft en vervelend, ook is het niet veilig voor de kinderen.Voor hetzelfde geld zat er iemand in de tent met kwade bedoelingen.Ondanks dat wij niet op een speciaal kindergebied zaten, stikte het er wel van ze. Gehuil, geschreeuw en gegooi van schelpen naar mensen waren aan de orde van de dag. Dat werd allemaal normaal gevonden.Hoezo niet kindvriendelijk? Als de kinderen sliepen waren het weer volwassenen die teveel hadden gedronken.De tieners gaven het goede voorbeeld.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Top camping!

Yvon Sattler
    6-7-2008

Voor wie wil zwemmen in een zwembad en wil uitgaan in het dorp moet deze camping niet kiezen. Maar kom je voor de natuur, het strand, kinderpret en recreatie? Dan lekker doen! Het sanitair is ook oké. Er is een arts, ook handig! Veel speelplekken en een gezellig winkelpleintje. Elke dag mogen kinderen hun kleedje neerleggen en oude spulletjes verkopen.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bakkum ligt aan Castricum, wat een klein plaatsje is voor

Mevr. Pluim
    31-5-2007

Bakkum ligt aan Castricum, wat een klein plaatsje is voor de basis boodschappen. bakkum ligt in het bos tegen het strand aan en heeft een hele mooie grote camping voor alleenreizigers, groepen, families etc. Je kan er met je tentje in het bos gaan staan (met of zonder stroom), je kan er een huisje huren en er zijn aparte veldjes voor groepen. 2 grote heuvels over en je zit bij het grote aantrekkelijke strand. Alkmaar wat ongeveer op 20 min. rijden ligt heeft uitgaans gelegenheden en musea. Bakkum is een leuke plek om op vakantie te gaan!

Gereisd Anders in mei 2007
Bakkum scoort een 9,9 uit 10, op basis van 33 reviews