• Type accommodatie

Reviews over Zeeland

Gewoon gezellig

Nellij en Angeliek.
    7-8-2018

Gezellig terras bij herberg d’n Brouwer. Verder weinig uitgaansgelegenheden Wel heerlijk gegeten bij restaurant de Pastorie en goed geluncht bij herberg d’n Brouwer Fietsen gehuurd bij de fietsenmaker in het dorp en een prachtige route gefietst in de omgeving van Zeeland.

mooi fijn fietsgebied

elza
    25-8-2017

fietsroutes

wandelroutes

natuurgebied

Fijne en rustige, landelijke omgeving.

Paul/Toos Wilms
    9-8-2017

De natuur is heel mooi en afwisselend. Uitstekend om te fietsen, heerlijke rustige wegen en fietspaden. Aanraders zijn "de maashorst" bij Zeeland, en de "kuilen"bij Mill. In het dorpje Oventje is een fijn restaurantje, en in Zeeland vind je supermarkten en gezellige terrasjes.

Reeds jaren zeer plezierig

J. Stoelinga
    18-7-2017

Je komt veel mensen tegen, die er ook reeds langer komen. Er hangt een gezellige sfeer onderling.

Geweldig compleet dorpje

Bert en Desiree
    23-5-2017

Er zijn verschillende eet gelegenheden, waar je ook met je honden welkom bent. Twee supermarkten, ontzettend veel natuur, waar je fijn in kunt wandelen en fietsen.

Zeeland scoort een 8,2 uit 10, op basis van 39 reviews