We hebben een aantal aanbieders voor Zeeland voor je op een rij gezet:

Reviews over Zeeland

Gewoon gezellig

Nellij en Angeliek.,
    7-8-2018

Gezellig terras bij herberg d’n Brouwer. Verder weinig uitgaansgelegenheden Wel heerlijk gegeten bij restaurant de Pastorie en goed geluncht bij herberg d’n Brouwer Fietsen gehuurd bij de fietsenmaker in het dorp en een prachtige route gefietst in de omgeving van Zeeland.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne en rustige, landelijke omgeving.

Paul/Toos Wilms,
    9-8-2017

De natuur is heel mooi en afwisselend. Uitstekend om te fietsen, heerlijke rustige wegen en fietspaden. Aanraders zijn "de maashorst" bij Zeeland, en de "kuilen"bij Mill. In het dorpje Oventje is een fijn restaurantje, en in Zeeland vind je supermarkten en gezellige terrasjes.

Gereisd met partner in juni 2017

Dorp aan de peelrand

Rinus,
    15-3-2015

Zeeland is een dorp met twee gezichten, ten westen van het dorp ligt het bijzonder fraaie natuurgebied de Maashorst en ten noorden van het dorp liggen de Reeker bossen, aan de oostzijde wordt het dorp begrenst door de peel, een uitgestrekt agrarisch gebied met veel megabedrijven van de intensieve veehouderij.

Het dorp is erg levendig en heeft veel voorzieningen, aan cultuurhistorische monumenten heeft het niet zoveel te bieden, de fraaiste monumenten zijn de in 1870 gebouwde kerk van St. Jacobus de Meerdere en twee mooie korenmolens.

Gereisd met partner in maart 2015

DORP ZEELAND IN NOORD-BRABANT

Maaike,
    26-5-2011

Ik vind het erg knap van alle mensen hieronder dat ze ergens de zee of een bungalowpark hebben kunnen vinden in ons mooie DORP ZEELAND in Noord-Brabant. Er is hier geen zee te bekennen, laat staan een bungalowpark. Het enige water hier, is het natuurzwembad van Camping De Heische Tip en de Scheiwal die stroomt tussen Zeeland en Langenboom. Ook de foto's die hierbij staan zijn geen van allen in ons dorp gemaakt.

Maar voor alle mensen die het wel snappen: Zeeland is een gezellig dorp in het Brabantse Land, midden in de driehoek Nijmegen, Den Bosch, Eindhoven. Je hebt er alle winkels en voorzieningen die je nodig hebt. Voor het uitgebreider winkelen ga je naar Uden, ongeveer 7 km verderop. Het dorp grenst aan het mooie natuurgebied De Maashorst waar je heerlijk kunt fietsen en wandelen tussen de koeien en paarden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Geniaal!!

L,
    11-7-2008

zeeland is echt een topdorp! een enorm uitgaansleven. ruime keuze aan kroegen discotheken lekker eten. een gigantisch winkelcentrum (zowel overdekt dan buiten) aardige mensen. al bij al prima te doen dus! zeker een aanrader voor iedereen.

Gereisd met vrienden in februari 2008
Zeeland scoort een 8,1 uit 10, op basis van 39 reviews