Reviews over Zeeland

25-8-2017

fietsroutes

wandelroutes

natuurgebied

Fijne en rustige, landelijke omgeving.

Paul/Toos Wilms
    9-8-2017
    De natuur is heel mooi en afwisselend. Uitstekend om te fietsen, heerlijke rustige wegen en fietspaden. Aanraders zijn "de maashorst" bij Zeeland, en de "kuilen"bij Mill. In het dorpje Oventje is een fijn restaurantje, en in Zeeland vind je supermarkten en gezellige terrasjes.

Reeds jaren zeer plezierig

J. Stoelinga
    18-7-2017
    Je komt veel mensen tegen, die er ook reeds langer komen. Er hangt een gezellige sfeer onderling.

Geweldig compleet dorpje

Bert en Desiree
    23-5-2017
    Er zijn verschillende eet gelegenheden, waar je ook met je honden welkom bent. Twee supermarkten, ontzettend veel natuur, waar je fijn in kunt wandelen en fietsen.

Dorp aan de peelrand

Rinus
    15-3-2015

Zeeland is een dorp met twee gezichten, ten westen van het dorp ligt het bijzonder fraaie natuurgebied de Maashorst en ten noorden van het dorp liggen de Reeker bossen, aan de oostzijde wordt het dorp begrenst door de peel, een uitgestrekt agrarisch gebied met veel megabedrijven van de intensieve veehouderij.

Het dorp is erg levendig en heeft veel voorzieningen, aan cultuurhistorische monumenten heeft het niet zoveel te bieden, de fraaiste monumenten zijn de in 1870 gebouwde kerk van St. Jacobus de Meerdere en twee mooie korenmolens.

Zeeland scoort een 8,3 uit 10, op basis van 38 reviews