1.097

vakantie Noord-Brabant

Reviews over accommodaties in Noord-Brabant

Het was geweldig de hele Efteling

Gerrit van Aert,
    18-12-2018

Het is heel geweldig in huis van Bosrijk goed verzorgd de bedden waren netjes opgedekt we hadden een huisje van acht personen vier slaapkamers en een badkamer boven en een Douche beneden alles lag klaar tot zelfs de handdoeken voor ons allemaal we waren met vier volwassenen en drie kinderen en omdat we 45 jaar getrouwd waren hebben we dit gedaan voor onze kind en ons kleinkind der vriend was er ook bij en die had ook nog 2 kinderen die hebben allemaal genoten van het weekend in de Efteling maar helaas het is weer voorbij misschien ooit weer maar dat weten we nog niet dus je kunt niet voor uit denken dus Bosrijk in de Efteling het was geweldig en tot ziens namens ons allemaal

G Redmeyer,
    18-12-2018

Prachtig huisje mooie ligging paar kleine puntjes huisje was niet echt schoon (lagen overal borrelnootjes op de vloer) niet goed voor kleine kinderen vaatwasser zat vol met vies servies . En voor kleine kinderen zijn de ramen niet veilig en wij zoude ook beneden bij de trap graag trap hekje zien . Verder Alles prima naar wens

Sprookjesachtig

Debbie Spanenburg,
    17-12-2018

Geweldig lang weekend gehad in bosrijk. Sprookjesachtig.. het had dit weekend wat gesneeuwd wat het nog mooier maakt. Een verzorgd park met aandacht voor kleine details. Huisjes waren prima en ruim opgezet..... voor herhaling vatbaar

Goed!

Wim Cordemans,
    16-12-2018

Mooi, leuk hotel.

Bij het diner kregen wij een kleine portie. Wel lekker, maar echt te weinig.

Ook was het te koud in het restaurant.

Ontbijt was zeker ok!

Een geweldig, fantastisch en bijzondere hotel.

Noya,
    14-12-2018

We werden hartelijk ontvangen. We kregen een mooie ruime kamer, wat er goed en netjes uit zag.

We hebben die avond heerlijk gedineerd en in de ochtend was er goed en uitgebreid ontbijt buffet.

Hotel ziet er goed, netjes en verzorgd uit. Personeel was ook echt vriendelijk en de bediening in het restaurant was goed. We hadden maar 1 overnachting, maar het is zeker wel weer voor herhaling vatbaar en we gaan zeker nog weer een keer terug.

Het is echt een mooie en bijzondere hotel.

Er waren geen kinderen mee, maar we zagen wel een ruimte waar kinderen konden tekenen.