• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Willemstad

Prachtige architectuur en alles in de relax modus.

Miranda, 7-1-2017
    Mooie gebouwen en ook de Pontjesbrug is een beleving op zich! Een aanrader is restaurant de Gouveneur met heerlijke bananen soep en prachtig uitzicht op de handelskade !

Tegenvaller

Madeleine-C2, 29-2-2016
    Ik had veel gehoord over dit vestingstadje. Het was prachtig zei men dus toen ik een paar dagen in Roosendaal verbleef ben ik met de bus naar Willemstad gereden. Bij de eindhalte Willemstad gekeken naar VVV voor een plattegrond en info en de bordjes gevolgd door de Landpoortstraat en Voorstraat. Bij de haven aangekomen was er wel een bordje maar niets te zien behalve een infobord. Tja toen bleek dat de VVV buiten de vesting zat bij de Wekhaven. Ja hoor vlag VVV en dat na een uur lopen. Tja het was een winkel met een rekje folders meer niet. Wat een afgang voor zo een toeristisch stadje. Ondertussen bijna het stadje gezien tijdens de wandeling. Het deel Voorstraat en de haven is erg gezellig met oude huizen en stadhuis. Bastion Gelderland achter de haven is mooi met een geweldig uitzicht. Aan de andere kant van het plaatsje is bastion Utrecht maar daar is niet veel meer van te zien. De omgeving en ligging is mooi maar Nee ik heb mooiere vestingstadjes gezien zoals b.v. Heusden

Leuk voor een weekend

Bert, 4-9-2015
    Wij zijn hier een weekend geweest en hebben ons prima vermaakt. Er zijn voldoende restaurants, terrassen. Wij hadden dat weekend erg mooi weer, waardoor het waarschijnlijk wat drukker was dan normaal, maar dat maakte het ook weer gezellig.

Mooi dorpje!!

Fam.Hofman, 13-7-2015
    Prachtig dorp met gezellige haven en eettentjes

Schattig vestingstadje

martinastrid, 6-5-2015
    Leuke stadswandeling gemaakt, sfeervol haventje, uitzicht op de scheepvaart
Willemstad scoort een 8,5 uit 10, op basis van 25 reviews