Reviews over Westerhoven

Zeer mooi en verzocht park.

Van Daele Steven,
    6-1-2019

Leuk en verzorgd zwembad ,chalet was ook verzorgd.

Wij hebben ons weer vermaakt!

Jan,
    6-1-2019

Na twee jaar de Vossemeren was het tijd voor wat anders. We zaten in een kindercottage vlakbij de Market Dome/zwembad (de meeste kindercottages zitten hier vlakbij). Ons huisje was schoon zoals het hoort te zijn. Bij aankomst krijg je direct de sleutels zodat je gelijk kunt doorrijden naar je huisje (bij de Vossemeren is het inchecken altijd chaos). De kids van 2 en 5 hebben zich tijdens de vakantie goed vermaakt, met Orry & Friends, een speelhalletje en natuurlijk het zwembad. Meedoen aan activiteiten is overigens wel prijzig. Het zwembad ziet er goed uit, al is die (het peuterbad) niet echt geschikt voor baby's van 0-3 jaar. Hier nog wat punten:

+ Kleedkamers hebben vloerverwarming;

- Zwembad heeft geen stroomversnelling (Vossemeren heeft dat wel)

+ Genoeg eetgelegenheden (al was bij de pizzeria geduld hebben wel een schone zaak)

- De Market Dome is niet ruim opgezet

Als we moeten kiezen dan kiezen we zeker weten voor de Vossemeren.

Geweldig relax !

suzy engels,
    5-1-2019

Zoals altijd was het verblijf mega goed, dit keer eens gekozen voor de kerstperiode, het was gezellig. Het park was mooi in de kerstsfeer gebracht, het personeel was net als altijd zeer vriendelijk, kortom hier komen we terug !

Team De Kempervennen, General Manager, 10-1-2019

Beste familie Engels,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wat fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad op De Kempervennen.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten op De Kempervennen

nooit meer hier naar toe a

peepee,
    5-1-2019

bungalows aan verbouwing toe ik zat in een 2 persoons premium was nog niet eens comfort waard. Vies tapijt in slaapkamer, gaten in de bekleding bank, filter afzuigkap vol vet.Omgeving wel mooi in de natuur, parkplaza te klein was zo druk kon amper lopen daar over het zwembad maar te zwijgen honderden mensen.

Prima park.

Pieter van der Woerdt,
    4-1-2019

De cottage voor 10 personen voldeed aan onze verwachtingen. Het park bleek heerlijk om er te wandelen en de plaza met zwembad was zeer sfeervol.

Westerhoven scoort een 7,9 uit 10, op basis van 277 reviews