Reviews over Westerhoven

Prima

Ronny
    16-11-2018

Mooie uitvalbasis om enkele mooie fietsroutes te maken.

Na onze fietsroutes lekker genoten in het suptropisch zwembad & plaza.

Geweldig

Fam.Haesaerts
    15-11-2018

Heel rustig park ,hebben zalig gewandeld.Huisje was tiptop in orde,zaten in 846.

Zeer mooi en verzorgd park,

Van aert liliane
    15-11-2018

Het is een groot park, lijkt ons ook leuk voor dekids

Een aanrader

VERNIERS
    15-11-2018

Dit park biedt heel veel mogelijkheden voor de kinderen.

Super familie weekend

Anne
    14-11-2018

We hebben een super familieweekend gehad. Iedereen heeft zich prima vermaakt op het park en bij de kidsclub.

De huisjes zouden wel energiezuinigere verlichting kunnen aanschaffen (led) in plaats van de (allemaal verschillende) spaarlampen die er nu inzitten.

Het was voor ons wel even zoeken waar we onze hybride auto konden ophalen. Dit blijkt alleen bij de receptie te kunnen, dat is wel jammer.

Aquamundo heeft hoge prijzen in de food court maar de rest is helmaal super! Wij hadden een kindercottage en een gewone cottage en we waren blij dat ze beide groot genoeg waren voor iedereen. Het blijkt dat de kindercottage 2 slaapkamers heeft met stapelbedden. Hierdoor was het niet handig als opa & oma bij ons in het huisje zouden slapen. Die konden gelukkig bij m'n zwager in het huisje terecht.

Inge Zwaagman, General Manager, 15-11-2018

Beste Anne,

Bedankt voor uw reactie.

Wat fijn om te horen dat u een Super Familie Weekend heeft gehad op De Kempervennen.

Wij lezen naast positieve punten ook wat tips deze gaan we doorgeven aan de betreffende afdelingen zodat ze hier iets mee kunnen doen.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten op De Kempervennen.

Westerhoven scoort een 8,2 uit 10, op basis van 277 reviews