Westelbeers

Reviews over Westelbeers

Rustige, fraaie omgeving,

Rien,
    30-10-2015

Vanuit het fraaie bungalowpark zijn veel leuke trips te ondernemen. Voor kinderen is de Beekse Bergen het hoogtepunt. Ook bij slecht weer biedt de tocht per bus of boot in het park een leuke blik. Speelland is goed voor een paar uur plezier. Veel leuke marktpleintjes, leuke kroegjes, molenbezoek, kaasmakerij, genoeg te doen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Pitoresk dorp

Peter,
    9-10-2012

Leuke provicieplaats met een paar winkeltjes, waarvan één uitstekende C1000 super, een paar eetgelegenheden en een uitstekende snackbar/pizza specialist en de mini-markt eens per week. Gewoon een Brabantse prachtplaats. Hier kom je terug.

Gereisd met partner in Fri Sep 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Westelbeers scoort een 7,9 uit 10, op basis van 29 reviews