Reviews over Westelbeers

Een aanrader

Tonnie,
    2-9-2018

Leuke familiecamping , veel te doen voor jong en oud.

De camping heeft alle ingrediënten voor een ontspannen en leuke vakantie.

Een hele positieve ervaring.

Didi,
    22-8-2018

Ik was met een groep amateur-musici om 4 dagen achtereen samen kamermuziek te maken georganiseerd door Vereniging Huismuziek. Ik vond de omgeving prachtig. De kamer eenvoudig, maar schoon en voldoende ingericht. Wegens een bijzonder dieet had ik regelmatig hulp van de keukenstaf nodig. Ze waren geweldig aardig, behulpzaam en deden alle moeite om me het naar de zin te maken. Er was steeds voldoende drinken tijdens deze heetste zomer sinds mensenheugenis. Hartelijk dank daarvoor.

Een schone en groene camping met veel activiteiten

Weij,
    25-7-2018

Deze camping is toppie!! Ze organiseren veel voor kinderen maar ook voor de ouders. Een aantal activiteiten zijn bv. Sterrenslag, bingo, whipout, duitse bierproeverij, kids bivak, outdoor cinema en ga zo maar door en dit alles mede mogelijk gemaakt door het recreatieteam en de vele vrijwilligers. Verder is het een zeer schone en groene camping. Als er iets kan je altijd terecht bij de receptie waar ze altijd hun best doen tot een oplossing te komen. Er wordt gezegd dat hier tokkies staan, maar na 3 jaar ben ik deze niet tegen gekomen. Elk mens is verschillend en doet het op zijn of haar manier... maar om nu hier te spuien met negatieve uitingen vind ik onterecht! Ga voortaan naar de receptie en kom tot een oplossing.

Fantastische camping

Petro,
    24-7-2018

Mooie camping en gastvrij

topper

Jan Groos,
    24-7-2018

Ik heb net 2 reviews gelezen waar ik van schrok, moet ik toch even kwijt ik denk dat die mensen niets gewend zijn, dit is gewoon een topcamping personeel EN vrijwilligers lopen zich de naad uit de broek om de gasten het naar de zin te maken, en als je dan zulke ervaringen gaat delen dan heb je geen verstand van kamperen en moet je gewoon naar Turkije gaan voor een paar centen en je lekker leeg laten melken.

Westelbeers scoort een 7,9 uit 10, op basis van 29 reviews