• Type accommodatie

Reviews over Waalwijk

Hele mooie stad

S.E.
    3-1-2017
    Ik vind de stad heel erg mooi, volop winkels, veel oude panden aan de Grotestraat, gezelligheid. Heeft ook veel cultuur. Je kan ook een terrasje pakken bij de Markt. Kortom: Zeker een bezoek waard!

Meer dan verwacht

Rinus
    8-9-2016

We hadden verwacht een wat saaie, kleurloze stad aan te treffen maar tot onze verrassing had Waalwijk toch meer te bieden dan we hadden verwacht, hoewel het grootste deel van de stad een allegaartje is van allerlei bouwstijlen zijn er verspreid over de stad ook heel wat fraaie religieuze- en industriële monumenten te ontdekken zoals o.a. de prachtige St. Janskerk.

Ook het plein rond het mooie raadhuis met trapgevel is bijzonder aardig en maakt een gezellige indruk met zijn vele terrasjes.

Waalwijk heeft veel voorzieningen en een groot winkelaanbod en ligt dicht bij het Nat. Park Drunense- en Loonse Duinen en voor fietsers en wandelaars is het dan ook een ideale uitvalsbasis

Mooi

Geert Goessens
    18-8-2014
    Vooral het Duinengebied is de moeite waard.

Klein stadje met gezellig plein met veel terrassen

stolk
    28-7-2014
    Redelijk wat winkels in het centrum en gezellig terrassen plein.
Waalwijk scoort een 8 uit 10, op basis van 52 reviews