Reviews over Vught

Netjes en goed een aanrader

Leo
    6-11-2018

Met gekregen bon (wat een doffe ellende zo'n bon) een overnachting geboekt in hotel de Kruishoeve.

Prima schone kamer, goed bed. eenvoudige douche met toilet, bureautje met stoel, wekkerradio, tv en fauteuil.

Vriendelijk personeel. Ontbijt was sober maar meer dan genoeg en lekker.

Gezien de prijs van een overnachting komen we er zeker naar terug.

Goed hotel met uitstekend ontbijt en diner.

Joey
    30-10-2018

Goede grote kamer. Schoon en goed bed. Ontbijt is perfect en vanaf dit hotel ben je gauw in Den Bosch, Eindhoven of Loonse en Druinense duinen.

Optimale klantbeleving!

Michael Rave
    30-10-2018

Hier werken mensen die zorgen voor een optimale ervaring. Bij aankomst kregen wij een upgrade. In de kamer troffen wij een fles gekoelde Prosecco aan. De kamer was uitmuntend, het diner en ontbijt subliem en de medewerkers uitermate keurig en vriendelijk!

Huub Vossen, operations manager, manager, 6-11-2018

Geachte heer Rave, wat ontzettend fijn te mogen lezen dat u zo van uw verblijf heeft genoten. Wij waarderen de complimenten enorm en ik ga deze met veel plezier overbrengen op het team. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen op ons landgoed.

Hartelijke groet,

Huub Vossen

operations manager

Een heerlijk gemoedelijke B&B midden in het bos

Nicole
    22-10-2018

Knus en zeer gastvrij, met een heerlijk ontbijt en een prachtig uitzicht op de bosrijke tuin met vele vogeltjes. Zelfs een hert gezien! Bovendien een uitstekend restaurant op maar 10 minuten loopafstand. Kortom een heerlijk gemoedelijke B&B midden in het bos, maar toch ook makkelijk bereikbaar vanaf de doorgaande weg. Een echte aanrader dus!

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ger Emmerink
    14-10-2018

Mooie locatie in bosrijke omgeving. Wij waren genoodzaakt om een dag eerder te vertrekken ivm een fietsongeval van mijn partner. Personeel kwam ons toen tegemoet door een korting op de verblijfskosten te geven. Wij hebben dat als zeer positief ervaren. Chapeau voor deze leuke geste.

Vught scoort een 8,3 uit 10, op basis van 51 reviews