Reviews over Vlierden

Prima park in het bos in een landelijke omgeving

Corine,
    3-9-2017

In Vlierden zelf is echt niets te beleven. Voor boodschappen e.d. moet je naar het iets verder weg gelegen Deurne. Vlierden is zogezegd gewoon een rustig dorpje met een grote kerk en het café aan de voet ervan. De omgeving is mooi - landelijk en vlakbij De Peel.

Gereisd met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie bosrijke omgeving om te wandelen.

Henk,
    7-8-2017

Goed: gemoedelijke omgeving. Op het park een kleine winkel. Boodschappen moet/ kun je doen in Deurne (ca. 3 km).

Niet: het huisje waar we in zaten was behoorlijk verouderd. Enkel glas, redelijk verveloos op sommige plekken. Niet echt schoon.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een heerlijke vakantie in een mooi vakantiepark.

Ineke,
    31-5-2017

De Bikkels in Vlierden is een prachtig bospark met volop vogelgezang. Een mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Ongeveer 5 kilometer van het park is het zwemwater De Berkendonk, een heerlijke plas om te zwemmen. In Griendtsveen bezochten we het Toon Kortooms-museum. Leuk. Het was een heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in mei 2017

overnachtingsmogelijkheid in bospark de Bikkels

anneke,
    31-5-2017

klein gemoedelijk dorp met asperge/aardbeienboerderij. verder geen vertier of winkels op 1 horecagelegenheid naast de kerk en 1 cafetaria na. Maar in omgeving leuke andere kleine dorpen en Deurne is een leuk groot dorp met veel winkels en horeca. Het is een groot bosgebied.

Gereisd met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Alleen wat meer bankjes graag, maar verder: TOP.

jagobert,
    5-10-2016

De Peel is bij ons bekend van de (toen nog) lagere school en van Beekman en Beekman. We zijn er nu geweest en wát een mooi gebied. Voldoende fietsgelegenheid, fietsknooppunten zat, aardige mensen bij de VVV, Deurne is het bezoeken waard (ook het restaurant Beekman en Beekman), Helmond is makkelijke te fietsen (alleen niet zo'n mooie stad, wel veel winkels).

Gereisd met partner in september 2016
Vlierden scoort een 7,4 uit 10, op basis van 124 reviews