We hebben een aantal aanbieders voor Vinkel voor je op een rij gezet:

Reviews over Vinkel

fantastische plek!

Naomi,
    5-9-2014

We hebben een geweldige midweek gehad. Op het laatst moment hebben wij nog kunnen ruilen naar een grotere accommodatie Das. De service van top. Mijn zoon wilde dit voor zijn 15de verjaardagscadeau en hij vond het geweldig. Het zwembad was vlak tegenover ons dus we hoefde iet ver te lopen.

Gereisd anders in augustus 2014

Mooie omgeving

Famblm,
    15-7-2014

Den Bosch ligt dichtbij, Rosmalen ook gezellig om te winkelen. En vergeet niet dat je bij Dierenbos de extracard krijgt waarmee je gratis naar het Safaripark kunt en zwemmen en schaatsen in Sportiom Den Bosch etc etc

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

zeker een fatastiese plek

Patrick,
    3-6-2014

Camping Dierenbos is de moeite waard zeker als je een jong gezin bent en je hond is ook welkom het is een mooie camping met genoeg dingen om te doen bv zwemen zowel binnen als buiten en een zwemvijver genoeg speeltuinen op elke veld wel een speeltoestel ,ruime comfortabele plekken zowel basis als comfort en comfort plus, leuke dieren veldjes die onze zoon van drie super geweldig vond, wij gaan zeker nog een keer terug groeten Familie Renne uit Raamsdonksveer

Gereisd met vrienden in mei 2014

Erg mooie ligging van het park

Familie Dauwerse,
    14-5-2014

Midden in de bossen met veel fietsknooppunten. Het ligt ongeveer 11 km.van Den Bosch en 5 km.van Rosmalen.

Op het grote park is veel te zien, je kunt in de omgeving fijn wandelen en fietsen. Qua ligging een aanrader!

Gereisd anders in april 2014

klein dorpje

Vranckcx Christian,
    5-9-2012

In Vinkel zelf is niet echt veel te beleven. In de buurt kan je natuurlijk ook altijd naar 's Hertogenbosh gaan waar je ook een bioscoop hebt ( was een leuk alternatief voor dochter die wegens ongelukje niet meer in het zwembad mocht)

Gereisd met jonge kinderen in december 2011
Vinkel scoort een 7,7 uit 10, op basis van 169 reviews