Reviews over Vinkel

Een mooi verblijf met de hele familie

Guus en Riet,
    5-11-2018

Dierenbos in Vinkel is een prachtig en goed geoutilleerd vakantiepark voor gezinnen met kinderen. Er is veel vertier, en het park is goed onderhouden. Ook de openbare voorzieningen zijn schoon.

We hebben genoten!

Cindy De Kinder,
    2-11-2018

Het park biedt alles wat nodig is om een fantastische vakantie te beleven: huisjes in een mooie omgeving, voorzien van alle basisbenodigdheden. De shuttlebus of de struisvogelexpress zorgde ervoor dat je niet steeds de auto naar het safaripark moest nemen. Het personeel was bovendien zeer vriendelijk! We kwamen helemaal tot rust tijdens deze vakantie en hebben echt genoten met ons gezin!

Pien van Riel, Operationeel Manager, Operationeel Manager, 5-11-2018

Beste Cindy,

Hartelijk dank voor je review.

Aan je reactie te zien zijn jullie waarschijnlijk op de Beekse Bergen geweest.

Kan dat kloppen?

Want helaas hebben wij geen treintje richting het Safaripark.

Met gastvriendelijke groet,

Aanrader, mooi park en vele faciliteiten.

Robert Wolters,
    26-10-2018

Vriendelijk personeel, veel aanbod op park zelf en een gratis entreepas voor de parken in de buurt.

Fijn park voor korte vakanties.

Bert,
    16-10-2018

Goed onderhouden park leuk voor kinderen restaurant is niet meer wat het 2jaar terug was, verniew aub het menu. Voor jaarplaats recreanten wordt te weinig gedaan. Medewerkers zijn over het algemeen zeer vriendelijk. Kampeervelden zijn goed bereikbaar en ingedeeld.

Eindconclusie, een leuk park om te verblijven dank enkele tekortkomingen.

Pien van Riel, Operationeel Manager, Operationeel Manager, 25-10-2018

Beste Bert,

Bedankt voor je reactie.

In het najaar zal het menu gedeeltelijk worden aangepast. Hopelijk is het dan meer naar ieders wens.

Het animatieprogramma van Dierenbos is ook voor onze jaargasten, tijdens de weekenden en vakantie periodes is er een leuk programma!

Hopelijk tot een volgende keer!

Heerlijke vakantie gehad!

Alice,
    13-10-2018

De eerste paar weken van de zomervakantie doorgebracht in de geweldige luxe pauw lodge tent. Werkelijk alles aanwezig in de accommodatie incl goed 2 pers bed en heerlijke douche. Vanaf de veranda binnen 2 stappen in het meertje, lekker met de hitte! Vanaf de veranda goed de kids in de gaten kunnen houden bij de speeltoestellen op het strandje zonder zelf overal naar mee te moeten. Goed restaurant aanwezig met prima prijs/kwaliteit verhouding. Druk animatie programma. Hoewel het animatieteam op zich hartstikke vriendelijk en enthousiast was liet men bij de uitvoering vd activiteiten wel de nodige steken vallen, waardoor kinderen vaak snel weer afhaakten (bv op het moment dat de activiteit moet starten moet men nog doornemen wat precies de bedoeling is en moeten alle kids daar op wachten. Daardoor na een uur pas 1 spelletje gedaan etc). Iets meer voorwerk is gewenst...al met al een heerlijke vakantie in een heerlijke tent gehad!

Pien van Riel, Operationeel Manager, Operationeel Manager, 17-10-2018

Beste Alice,

Bedankt voor je mooie reactie!

Wij geen jullie opmerking intern zeker delen, bedankt hiervoor.

Hopelijk zien we jullie nog eens terug op ons park!

Vinkel scoort een 6,2 uit 10, op basis van 169 reviews