We hebben een aantal aanbieders voor Veghel voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Veghel voor je op een rij gezet:

Reviews over Veghel

• 8Pieter27-03-2016

Bruisend stadje

Prima uitgaansleven rond de markt en in Molenstraat, de zgn " eetstraat. En......het tweede kloppend hart De Noordkade met cultuur, jongerencentrum, museum, bioscoop, JumboFoodmarkt en aanbod om te eten, koffie te drinken en allerlei lekkers te kopen. Een plus......overal parkeergelegenheid. Meer behoefte aan natuur? Je loopt zo de AA-broeken in of langs de AA richting Erp. Verder is Het Lynt in Keldonk en Het Hurkse een mooi natuurgebied om te wandelen en te fietsen.

• 10Cultuur

Gereisd met partner in maart 2016

• 8bos0165921-03-2016

leuk dorp

veel keuze in uitgaan gebeuren

Gereisd met partner in november 2015

• 8Willem14-03-2015

Veghel, de moeite meer dan waard.

Veghel is goed bereikbaar via de A50 en N279 en over water via de zuid-willemsvaart en de Aa. Veel mooie Restaurants en Cafés. Ook voor werk zijn er in Veghel veel kleine en grote toonaangevende bedrijven op voedingsgebied zoals: Mars, Campina, Jumbo en Sligro, Agrifirm en De Heus. Maar ook Vanderlanden en vele transportbedrijven. De Lambertuskerk en vele andere historische panden zoals het oude Raadhuis en meer zijn erg de moeite waard.

Zakelijk gereisd in maart 2015

• 8Arjan04-03-2015

Mooi gelegen

Veghel heeft duidelijk aandacht voor haar natuur. Goed beheerde wandel- en fietsroutes.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 8jolanda24-10-2014

Genoten in het zonnetje

In ons vakantieverblijf vonden we een wandelroute door Veghel. Die hebben we niet helemaal afgerond, doordat we allerlei leuke winkeltjes tegenkwamen. Veghel heeft een gezellig centrum. We hebben heerlijk geluncht bij Brownies en Downies (een eettentje gerund door mensen met een beperking). Super lekkere broodje en een terras in het zonnetje!

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 8Violenca12-06-2014

Prettige plaats

Veghel is een plaats waar ik altijd graag terugkom en heeft voor iedereen genoeg te bieden. Het centrum is oké, niet heel groot maar alle dingen die je nodig hebt zijn er, van grote ketens tot kleine speciaalzaken. Ook aan horeca geen gebrek in Veghel. De terrassen op de markt zijn gezellig en je zit er prettig. Ook zijn er een aantal zeer goede restaurants.

Ook vind ik het een mooie plaats, de Lambertuskerk, synagoge, het oude raadhuis, de mooie herenhuizen in de Hoofdstraat/Deken v Miertstraat, voegen veel toe aan de prettige sfeer die er hangt. Cultuur is er ook genoeg, er worden veel dingen georganiseerd, er is een prima theater, een goede bioscoop en er zijn regelmatig exposities.

De ligging is ook ideaal (25 min van Eindhoven en Den Bosch) en de natuur is ook prettig, een fietstocht maken door Veghel en door de omliggende natuur kan ik zeker aanraden!

Ja, ik blijf hier zeker terugkomen. Veghel voelt toch altijd weer een beetje als thuiskomen.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Anne28-09-2013

Leuke plaats

Samen met een vriendin Veghel bezocht. Leuk winkelcentrum ,je kunt er ook aardig stappen. We komen nog wel eens terug hier!

Gereisd met vrienden in september 2013

• 8Pieter09-09-2013

Veghel, goed voor werk,wonen en ontspanning

Veghel met zijn kerkdorpen heeft veel te bieden aan zijn inwoners ,maar ook aan gasten, natuur- en cultuurliefhebbers, kampeerders en culinaire liefhebbers en bioscoop bezoekers Het winkelcentrum biedt een grote variatie en is onlangs gerestiled.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7Rinus21-07-2013

Food centrum

Veghel is van een agrarisch dorp uitgegroeid tot een stadje dat omringt wordt door veel nieuwbouwwijken en bedrijventerreinen, er zijn hier opvallend veel bedrijven gevestigd die zich bezig houden met de food industrie. Het stadje ligt aan de Zuid Willemsvaart en heeft veel voorzieningen, toch mist Veghel wat charme omdat er veel historische panden in het centrum zijn afgebroken en door nieuwbouw vervangen. Het fraaiste monument in het centrum is de St. Lambertuskerk uit 1863, de kerk heeft een aardig interieur en een torenfront en portaal dat versierd is met beelden. In het tegen Veghel aan gelegen Mariaheide staat bij de dorpskerk een heel bijzonder pilarensculptuur. De omgeving van Veghel is fraai, agrarische gebieden en bossen wisselen elkaar af en het is dan ook een aangenaam gebied om er met de fiets op pad te gaan.

• 7Sfeer in stad
    • 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2008

• 7Rob14-05-2013

Leuk dorp.

Veghel is een leuk dorp (of stadje): goed bereikbaar en een leuk centrum.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving