We hebben een aantal aanbieders voor Tilburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Tilburg

Fantastisch!

Bas Hendrikx,
    11-1-2019

Wat een geweldig hotel! De nieuwigheid straalt ervan af. Zodra je binnen komt wordt je al visueel verwend door de open haard aan de linkerzijde in de lobby en de grote trap aan de rechterzijde. Eenmaal aangekomen beland je in een kamer die perfect is ontworpen d.m.v. het strakke design. Veel wit, maar toch op de juiste plekken wat kleur incl. schilderwerken van de Tilburgse stad. De wellness op de 7e verdieping is ook prachtig met een mooi zwembad, fijne sauna, jacuzzi en stoomkabine. Het ontbijt was zoals altijd bij VDValk overheerlijk, maar bij dit hotel doen ze er nog een stapje bovenop door de luxe inrichting. Absoluut een aanrader! Wij hadden de bubbelbad kamer (deluxe)

Gereisd met partner in november 2018

GEWELDIG HOTEL

Corrie Calis-Heerschop,
    30-12-2018

Hotel Van der Valk Exclusief is een prachtig, sfeervol en modern in 2018 opgeleverd hotel. Het is ook zeker geschikt voor mindervalide. Alle kamers en ruimtes stralen luxe en gezelligheid uit. Het ontbijt is zeer uitgebreid en het eten in de restaurants was zeer smakelijk. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Elke dag is onze kamer schoongemaakt en de zeepjes en de koffie cups aangevuld en de handdoeken vervangen. Goed bereikbaar want het ligt langs de snelweg maar de kamers zijn goed geïsoleerd en daardoor hoor je absoluut niets van het verkeer. Kortom een hotel om zeker terug te komen.

Gereisd met partner in december 2018

Ja ik ga nog vele keren terug komen

B.Meerstadt,
    18-11-2018

Ik heb twee overnachtingen gehad en ben erg verwend het is fijn als er aandacht is voor de gast en dat gevoel heb ik zeker!

Echte aanrader!

Karien A.,
    17-11-2018

Veel elementen uit het oude klooster zijn bewaard gebleven en op een goede manier verweven met de nieuwe hotelfunctie. Ik had een 3 sterren kamer geboekt en die was prima. Functioneel ingericht, netjes en schoon. De leerlingen zijn erg attent naar de gasten. Het enige minpuntje vond ik dat het ontbijt in de hal is. Die is daar weliswaar groot genoeg voor, maar het is erg onrustig door de vele komende en vertrekkende gasten, niet de plek om op je gemak rustig verder wakker te worden.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Hier kom ik absoluut vaker!

Laura V,
    16-11-2018

Service was uitmuntend, luxe kamer!

Tilburg scoort een 8,5 uit 10, op basis van 110 reviews