We hebben een aantal aanbieders voor Rosmalen voor je op een rij gezet:

Reviews over Rosmalen

relaxed weekendje weg

Els Wijnvoord,
    27-3-2019

Wij logeerden in het Fletcher hotel 's Hertogenbosch en hebben een fietstocht gemaakt. Na afloop kwamen we in Rosmalen aan. Daar hebben wij gezellig iets op een terras gedronken en later bij Het Vosje gegeten. Erg lekker en gezellig.

Gereisd met partner in maart 2019

Heerlijk weekeinde

René,
    11-12-2018

s'Hertogenbosch is een aanrader voor een heerlijk dagje wandelen, kijken, winkelen dus volop genieten. Tussendoor wel even rusten met koffie en gebak. Rosmalen heeft ons positief verrast met een leuk winkelcentrum, ook de wandeling vanaf hotel en terug was is een aanrader.

Gereisd met partner in december 2018

Gezellig Rosmalen

ELJ,
    8-8-2017

Ondanks de regen, toch even door het centrum van Rosmalen gelopen: veel "eigen" winkels, maar ook de landelijke winkelketens. Maandagmorgen voor vertrek nog even de echte Bossche Bollen van Jan de Groot gehaald in de supermarkt. Wel een verademing, dat alleen de supermarkt open was en de andere winkels dicht: lekker rustig.

Gereisd met partner in augustus 2017

Op door reis voor André rieu

Colinda,
    15-7-2017

Ik vond Rosmalen in een woord. FANTASTISCHE... Alles is daar relaxt , geen gestresst zoals hier in de randstad...wat een heerlijk gevoel,was dat ..zou er zo willen wonen.. Hele aardige mensen..de bediening was ook geweldig..mooi schoon plaatsje..

Gereisd met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Omgeving van Rosmalen heeft uitstekende fietspaden

Bill Nicolai,
    7-5-2016

Gezellige dorpsplein met veel terrassen. Buiten het dorp landelijke ligging dat zich uitstekend leent voor mooie fietstochtjes (Wat is Rosmalen ruim opgezet met veel groen, de fietspaden zijn goed onderhouden en veilig!!! )

Gereisd met partner in mei 2016
Rosmalen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 27 reviews