Roosendaal

Vakantie in Roosendaal

We hebben een aantal aanbieders voor Roosendaal voor je op een rij gezet:

Reviews over Roosendaal

• 4Ad van den Bergh20-09-2020

Fantastisch, wat een rustige plaats

Alleen in de super-en bouwmarkten was het druk. Voor de rest weinig verkeer in en om Roosendaal.

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 7Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2020

• 8KARINVANVELTHOVEN25-12-2017

Winkelstad

Gezellige stad met een groot marktplein, variatie van winkels en shoppingcentra, zaterdag is marktdag maar weinig kraampjes

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2017

• 1brouwers peter12-08-2017

nee nooooooit meer erg saaie dooie boel

in roosendaal moet je niet weg gaan voor gezelligheid roosendaal is een spookstad er is in roosendaal helemaal niks te beleven we gingen naar koopzondag meer voor de helft van de winkels zijn gesloten of staan te huur leeg biggelaar is helemaal geen winkel meer open zoals evenementen is er ook niks in roosendaal we zochten een bowlingbaan die was ook niks het zwembad de stok is ook niks veeeeels te klein en erg saai en schaggarijnig personeel niet behulpzaam we wilde naar de biosscoop gaan was ook niks we zijn maar naar de biosscoop gegaan in antwerpen

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Madeleine-C228-02-2016

Gewoontjes

Ik had de plaats Roosendaal uitgekozen om van hieruit in een week de omgeving te verkennen. De eerste middag vanaf het station naar het centrum gelopen wat toch gauw 15 min lopen is. Had de pech of voor anderen geluk dat er kermis was in het centrum op de omgeving markt en verder over het spoor. Daardoor zie je weinig van de panden op de grote markt en rustig op een terras zitten was er niet bij. Het plein achter de markt met de grote winkels vond ik ongezellig. Helaas bleek naderhand heb ik door de kermis niet de ingang passage heb gezien wat erg mooi schijn te zijn. Al met al het Roosendaal was een goede basis voor de omgeving maar de plaats zelf vond ik niet echt bijzonder.

• 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Alleen gereisd in september 2015

• 9Ria van Geffen25-07-2014

Leuke stad om te shoppen

In Roosendaal is de mogelijkheid om deel te nemen aan Indoor skydiven, of naar de outlet. Maar er zijn ook veel restaurants en terrassen. Hele leuke plaats.

• 9Omgeving

Voldoende parkeergelegenheid vlakbij.

• 7Omgeving

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Martijn09-06-2014

Roosendaal is gezelliger dan je denkt!

Roosendaal heeft een leuke grote markt, met fijne terrassen.

Roosendaal is leuk voor een paar dagen als je houd van rust en terras.

Het is verstandig om van te voren te vragen of ze wat organiseren, want anders kan het te rustig zijn.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2014

• 9rainbow26-02-2014

Verrassend gezellige stad

Roosendaal is een heel veelzijdige stad. In de stad zowel prachtige oude, als hypermoderne panden. Er is via een steegje een vlotte verbinding tussen de oude markt (met veelal historische panden) en de nieuwe markt, (waar veel grote winkelketens gevestigd zijn). Er zijn heel wat kerkgebouwen al dan niet nog in gebruik als dusdanig. Zo heeft de prachtige Sint Jans kerk op de oude markt een nieuwe bestemming gekregen als cultureel centrum. Het interieur is eigentijds ingericht , met respect voor het oorspronkelijke gebouw. Op maandag is het markt dag, en dan is het gezellig druk. De mensen zijn hier opvallend vriendelijk, dat mag gezegd worden!. Ook wat shoppen betreft is deze stad een voltreffer, met verschillende overdekte winkelcentra, zoals de Roselaar, de Biggelaar en de Passage. Zeker de Passage moet je gedaan hebben, een echte aanrader!!! Hier komen we zeker nog eens terug!

• 9Cultuur
    • 8Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2014

• 9Erwin19-07-2013

Hele fijne plaats en vriendelijk volk

Wij hebben een aantal dagen in deze omgeving rondgebracht maar vonden Roosendaal tocht de gezelligste plaats. Leuke binnenstad met veel winkel mogelijkheden (ook bij slecht weer), leuke en gezellige restaurants en volop terrassen. Breda vonden we weer te massaal en Bergen op Zoom was helemaal een tegenvaller, daar is weinig parkeerplaats en het stinkt in de stad alsof er een chemische walm overwaait. Wat ons vooral is opgevallen is de vriendelijkheid van de mensen in Roosendaal tov het botte, bijna chauvinistische gedrag van de mensen in Bergen op Zoom. Een erg groot verschil tussen deze tweer kleine steden. Kortom onze voorkeur steekt er met kop en schouders bovenuit en dat is Roosendaal, wij zullen er zeker nog eens terugkomen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

juli 2013

• 9wessel15-07-2013

Kij leuke stad

Het is een leuke stad veel te doen en gezellig

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur