vakanties Oisterwijk

Reviews over Oisterwijk

Een geweldige vakantie gehad!

Hans Soeting,
    23-11-2018

Wij hebben hier in de herfstvakantie van 2018 gestaan. In één woord genoten van ons verblijf hier. Keurig modern sanitair! Echt een camping voor rustzoekers!

Als je op het achterste veld gaat staan kijk dan hoe de wind staat....

Als die uit het Noordwesten gaat komen, ga je dat ruiken! Dan weet je ineens overduidelijk bij een veeboer te kamperen! En veeboeren moeten ergens blijven met hun mest.... Bij ons alleen de laatste dag... Toen maar veel weg geweest en op tijd naar binnen en daar roken we niks meer.

Verder niets dan lof over dit verblijf!

Erg mooie omgeving.

Mayke,
    17-11-2018

Echt super vriendelijke camping medewerkers. Het is eenerg leuke en gezellige camping met goede voorzieningen en grote campingplaatsen. Verder is de omgeving fantastisch om te fietsen en te wandelen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Super,we waren er in november voor de 50ste maal

Ludovicus Van Bree,
    14-11-2018

Hotel Stille Wilde is een aanrader, gelegen in de mooie natuur van Noord-Brabant

de gezellige ontvangst,maar vooral het zeer lekkere eten

Linda S,
    5-11-2018

Wij sliepen in de splinternieuwe penthouse. In 1 woord geweldig! Prachtige ruime slaapkamers met eigen badkamer (3 stuks) en een extra slaapkamer met 2 stapelbedden zonder eigen badkamer. In de woonkamer een grote bank met openhaard en TV en een eettafel voor 10 personen. Er is glaswerk (wijn, champagne, fris, bier) aanwezig en koffie en thee faciliteiten. Op het zeer ruime balkon een grote jacuzzi. Enige minpunt is het ontbreken van kastruimte in de kamer met 2 stapelbedden.

Penthouse biedt heel veel privacy wat fijn is met een groep.

Ontbijt was geweldig met heerlijk brood en beleg, yoghurt met allerlei zaden/noten/vijgen/, sapjes en je kon zelfs een Latte of een shotje smoothie bestellen.

Meest opvallende is het ongelooflijk aardige personeel. Zij maken deze plek nog fijner dan hij al is.

Wij waren met 9 vriendinnen en komen heel erg graag nog eens terug!

Fam v vlokhoven,
    4-11-2018

Mooie, zeer zeer ruim opgezette camping met veel uitzicht door lage en jonge beplanting. (Daardoor ook meer kans op wind). Maar dat wijdse uitzicht is fantastisch. We hebben er het hele voorseizoen gestaan en elk weekend en in de meivakantie volop van genoten. De kinderen kunnen overal spelen en skelters lenen. Ook mooie omgeving. Santitair is prachtig en schoon.

Volgend jaar weer en hopelijk net zo’n prachtig weer. Medewerkers zijn heel behulpzaam.

Oisterwijk scoort een 9 uit 10, op basis van 533 reviews