Oisterwijk

We hebben een aantal aanbieders voor Oisterwijk voor je op een rij gezet:

vakanties Oisterwijk

We hebben een aantal aanbieders voor Oisterwijk voor je op een rij gezet:

Reviews over Oisterwijk

Een fantastisch stukje Nederland.

Alie van der Tol,
    3-8-2018

Een geweldige omgeving, veel natuur, je kan hier uren fietsen e.o. wandelen. Mooie onverwachte plekjes waar je lekker wat kan eten/drinken. Het enige minpuntje is dat je op een paar plekken beter niet verder het bos in kan lopen i.v.m. muggen. Ga er gewoon een keer heen om het zelf te ervaren.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel is ons prima bevallen.

H.J.M. van Lier,
    31-12-2017

Wij hopen in 2018 daar weer naar toe te gaan. Gelijk uit het hotel konden we een wandelroute kiezen. We hebben daar heerlijk gewandeld. In de bossen rond de vennen en over de Kampina. Er werd overigens ook veel gefietst. Iets voor ons misschien in 2018. Aan horeca in de omgeving geen gebrek. Voor de lunch is er voor elk wat wils.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het Wassenaar van Brabant.

Glenn Rovroy,
    27-7-2017

Verschrikkelijk leuk plaatsje met vele mooie terrassen. Gevarieerd winkelaanbod van goedkoop tot heel erg luxe en duur. Vriendelijke mensen. Omgeving is werkelijk schitterend. Hier komen we regelmatig terug.

heel erg leuk

van Steekelenburg,
    23-7-2017

Gewoon genoten van de 2 dagen die we in Oisterwijk waren, toevallig was er kermis en was het gezellig druk. Leuke terrassen en leuke eetgelegenheden. De prijs/kwaliteits verhouding was erg goed, hebben er heerlijk gegeten bij de Lieve Lente, buiten op het terras. Gezellig druk .

Oisterwijk, een parel in Brabant

Eljo Verwijs,
    10-7-2017

Mooie stad, veel winkels en horeca, prachtige omgeving, bossen, vennen, heide. Ideaal om te fietsen en wandelen. Centraal tussen Tilburg, Eindhoven en Den Bosch. Slechts op 7 km. van de Loonse en Drunense Heide. Voldoende aanbod van hotels e.d.

Oisterwijk scoort een 9 uit 10, op basis van 533 reviews