We hebben een aantal aanbieders voor Oirschot voor je op een rij gezet:

Reviews over Oirschot

Gezellig oud stadje

jan,
    24-11-2017

Oirschot is een bezoek beslist waard. Rond de kerk gezellige terrasjes en leuke eetgelegenheden. Bij de VVV is een stadswandeling en een stadsplattegrond te krijgen. Ook kan er met een gids een tocht worden gemaakt. Bezoek de kerk en beklim de toren.

Gereisd met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Oirschot heeft het .

wies joosen,
    20-2-2017

Oirschot heeft een heel gezellig centrum.Er zijn volop terrasjes aan het dorpsplein,wat een gezellige uitstraling geeft .En er is een speciale chocoladewinkel aan het plein waar overheerlijk ijs te koop is.Ook is er regelmatig muziek te horen op het plein.Ook supermarkten genoeg.Maar vooral om te fietsen is de omgeving een aanrader. Wij hebben 2 keer gekampeerd in Oirschot en we gaan nog graag een keer terug. We hebben nog steeds niet heel de omgeving gezien.

Wij hebben het naar onze zin gehad ,

Gereisd met partner in augustus 2016

Groen dorp met veel te doen

Gerard Habraken,
    15-7-2016

Wij ontdekken steeds meer in Oirschot. Het ligt vlak bij Eindhoven en is lekker groen! Ze hebben een mooi centrum waar je lekker kan eten: eetcafe Tof of de verwennerij en laatst zijn wij bij de speelboerderij De Steenuil geweest. Helemaal top!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prachtige natuur, kleine dorpen en grote steden...

Anneke Weeda,
    23-5-2016

Oirschot is een leuk dorp. Gezellige markt in oude kern, waar ook leuke eettentjes zijn. Iets verderop een modern winkelcentrum met uitstekende winkels. Wil je naar Den Bosch dan rijd je binnendoor door een prachtige omgeving. De Oisterwijkse vennen met het bezoekerscentrum van Natuurmonumenten zijn prachtig. Even doorfietsen naar de Kampina, ook al zo mooi. Natuur op zijn best!

Gereisd met partner in mei 2016

Gezellig stadje!

Fam. Verplanke,
    7-11-2015

Het stadje Oirschot heeft een leuk oud centrum met diverse horeca-gelegenheden en gezellige terrasjes. De omgeving van Oirschot is een waar domein voor wandelaars en fietsers met o.a. de Oirschotse Heide, het natuurgebied De Kampina, de bossen en vennen van Oisterwijk en het landgoed De Utrecht, waarbij een bezoek aan Den Bockenreyder echt een aanrader is! Bij het doorkruisen van het Brabantse land kan de hongerige en dorstige mens trouwens op nog heel veel andere, soms onverwachte plekjes terecht!

Gereisd met partner in november 2015
Oirschot scoort een 8,6 uit 10, op basis van 81 reviews