Reviews over Mierlo

Zeer leuke vakantie met onze kids gehad! Merci!

Melissa everaerts,
    4-1-2019

Kleiner park maar zeker leuk voor wat we betaald hebben. Prijs/kwaliteit was alles goed! Kinderen hebben genoten van de animatie en de knuffels van Koos. Merci!

Prima, voor herhaling vatbaar

Erik,
    2-1-2019

Samen met mijn dochter paar dagen gezeten. Prima park. Leuk voor kinderen. Goede accommodatie. Leuke animatie voor de kinderen. Al met al leuke dagen gehad.

Fijne vakantie gehad!

Bram,
    31-12-2018

Geweldige animatie. Horeca is zeer goed van prijs/kwaliteit. Bungalow is een beetje verouderd, maar zeer netjes. En je hebt alles wat je nodig hebt, zelfs gratis WiFi.

Voor herhaling vatbaar

Petra,
    31-12-2018

Was heel leuk. Genoeg te doen. Ook in de omgeving.

We komen zeker nog terug

Bianca Mutsaers,
    30-12-2018

We hebben van 24-12-2018 tot 28-12-2018 onze vakantie geboekt. Bij aankomst leek alles netjes en schoon. De huisraad was ontzettend smerig. Ieder glas, kopje en bord moesten we voor gebruik afwassen. De roosters van de afzuigkap zagen eruit alsof deze maanden niet waren schoongemaakt. Evenals de verwarming in de doucheruimte. We hebben onze klacht ingediend bij de receptie. We kregen te horen dat onze klachten besproken werden met de schoonmaakdienst. Op de eerste vakantiedag heb ik zelf eerst maar alles afgewassen en schoongemaakt. De slaapkamers, meubels, leefruimte en toilet waren wel schoon. Voor de rest hebben wij een hele gezellige vakantie gehad.

Mierlo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 197 reviews