Reviews over Mierlo

Prima!

Derek
    29-10-2018

Prima! Mooi park, vriendelijke mensen en fijn huisje. Gezien voorgaande recensies enigszins sceptisch geboekt, maar het viel ons 100% mee! Aanrader, voor herhaling vatbaar.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Bedankt voor de mooie review, Derek. Wat fijn dat jullie een fijne tijd hebben gehad! Hebben jullie veel kunnen genieten van het park en haar omgeving? Hopelijk zien we jullie snel eens terug bij Bospark 't Wolfsven of één van onze andere parken.

fantastisch

F.M. Asood-Keizer
    29-10-2018

leuk huisje. veel speelgelegenheid voor kinderen, ook bij het huisje. mooie omgeving, zeer bosrijk. overzichtelijk zwembad.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Wat een geweldige beoordeling, F.M. Asood-Keizer! En wat fijn dat jullie vakantie helemaal naar wens is geweest. Wij hopen dat jullie nog lang na kunnen genieten en snel weer eens terug zullen keren naar Bospark 't Wolfsven of één van onze andere parken!

Groetjes van Peggy

Het was fantastisch! Wij komen hier zeker terug!

Astrid
    23-10-2018

Voor een volgende keer zou ik wel weer een groene chalet huren. Heerlijk ruime huisjes van binnen en ruim opgezet tov de andere huisjes. Heerlijk om ook in het park zelf te wandelen. Er zijn meerdere vennen en bos en de kinderen konden in het bos een hut bouwen. We hadden ook voor het hele weekend een bolderkar gehuurd. Alles is in het park aanwezig, maar buiten het park zijn er ook veel wandel en fiets mogelijkheden. Met veel plaatsjes in de buurt is de omgeving ook prettig vertoeven.

Ons huisje was echt perfect. Gezellig, ruim genoeg voor ons vijven, ruime badkamer met een heerlijke douche en aan de rand van het park staat het huisje op een rustige plek. Echt een super lekker weekend gehad!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Wat geweldig om te horen dat jullie vakantie helemaal naar wens is geweest en bedankt voor delen van de tips met betrekking tot de accommodatie en vermaak, Astrid! Wij hopen dat jullie nog lang na kunnen genieten van jullie vakantie en zien jullie graag terug op Bospark 't Wolfsven of één van onze andere parken!

fantastisch

M. Rodriguez
    22-10-2018

veilig en leuk voor kinderen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Bedankt voor de fantastische Review! Wij zijn het er helemaal mee eens dat Bospark 't Wolfsven een veilig en leuk park voor kinderen is. Een echt familiepark dus. Vervelen is er hier met de vele faciliteiten niet bij. Spetteren in het overdekte zwembad en bij lekker weer in het natuurbad, een balletje slaan op de tennisbaan, vissen, (water)fietsen, alles is hier mogelijk! Daarnaast is er een uitgebreid gratis sport- en animatieprogramma waar jong en oud aan deel kunnen nemen. Zin om er een dagje op uit te gaan? Ga dan eens voor een dagje shoppen in Eindhoven of beleef spannende avonturen in attractiepark Toverland. Wij hopen u snel nog eens te mogen begroeten op dit park of één van onze andere parken.

Tot de volgende keer

Willem
    20-10-2018

Mooi park prachtig in de natuur gelegen en toch dichtbij de plaatsen Mierlo en Geldrop.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Bedankt voor je leuke reactie, Willem! Wij zijn het helemaal met je eens dat het park een prachtige ligging heeft tussen de bomen en dicht bij leuke dorpjes zoals Geldrop en Mierlo. Hopelijk kunnen jullie nog lang na blijven genieten van de vakantie. Wij begroeten jullie in ieder geval graag weer eens bij Bospark 't Wolfsven of één van onze andere parken!

Mierlo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 197 reviews