Sorteren

Reviews over Lith

Lith: het mooiste dorp aan de rivier!

D.Kamphuis
    30-8-2014

Wie rust, ruimte, weidsheid, water en cultuur wil; dient zeker naar Lith te gaan. Ook zijn er diverse terrasjes, galerieën, en winkeltjes. De kunstroute van de Maasmeanders loopt door Lith; net als de vele pontjes waarmee men zo andere mooie dorpjes en stadjes kan bezoeken!

Prachtige oude panden verlevendigen het mooie dorp. EN een nieuwe galerie vanaf 5 april 2015 't Lithse Paard van beeldhouwerij Atelier Pierre Juste. Kortom: meer dan een bezoekje waard!

ver van accomodatie

d.adams
    19-7-2014
    Aardig plaatsje maar ver van haven en park

katholieke dorpen

arija
    4-3-2014
    Lith en Lithoijen, twee dorpen aan de Maas met een erg Rooms Katholiek uitstraling. Vooral Lithoijen vinden wij sfeervol met een mooie dorpskern, dijkjes en monumentale gebouwen/boerderijen.
Lith scoort een 7,7 uit 10, op basis van 23 reviews