Reviews over Lith

Super goed kom volgendjaar terug met de hele fam

Jesse,
    12-9-2018

Super goed aardig personeel alles is mooi schoon gelukkig is de horica weer open super lekker eten echt een aanraader ze zijn alles goed aan het opknappen en de Directeur is top de haven is super mooi en mooie sloepen verhuren ze de trailer heling is ook goed ze helpen je als je dat graag wilt mooie bootkraan en ze houden goed onderhoud ga zo door

Mooie gelegenheid om te zwemmen en te varen

R verschuur,
    11-1-2018

Heel goed id de openbare ruimte en de bereikbaarheid van het water

Heerlijk rustige camping aan de Maas

Monique,
    30-5-2017

Fijne rustige camping met mooi strandje en erg leuk zwembad. Ik ben er al meerdere keren geweest, zowel in het voorseizoen, als in juli/augustus en het naseizoen. Er is geen animatie. Er is niet heel veel te doen voor kinderen, maar als het weer enigszins meewerkt dan hebben wij niets meer nodig. Onze kinderen vermaken zich prima op het strand en het zwembad. Den Bosch ligt dichtbij en ook Oss is een leuk stadje om een middag door te brengen. Efteling op 35 minuten afstand. Er zijn ook een aantal hele mooie chalets die direct aan het water liggen waarvan ik weet dat er ook verhuurd worden. Dat zijn topplekken. Prachtige zonsondergang. Wij vinden het een fijn park.

Niks mis mee ! Topplek.

Thyra schijven,
    17-3-2017

Wij liggen met de boot in de haven en vinden het fantastisch ! Mooie haven, zeer schone en moderne toiletgebouwen en zeer vriendelijke havenmeester Kees. Super leuke en gezellige havenkroeg, t wordt altijd laat 😀, waar Jhon in het seizoen heerlijke belegde broodjes en gehaktballen heeft. Nu even geen restaurant, maar dat komt vast goed in het seizoen, iig staat er een snackkraam. Het maaswater is kraakhelder om in te zwemmen, ligweide is uitstekend en het strand ook. Wel moet het wier uit het water worden verwijderd bij het strand. Zwembad ook uitstekend met speeltoestellen, tennisbaan en tafeltennis. Kortom niks mis mee, een paar aandachtspuntjes maar verder prima

Top! Geweldig!

Cindy,
    14-9-2015

Top camping. Super mooie ligging. Heerlijk en goed verzorgd eten en erg vriendelijk personeel. En dat met een groep van meer dan 70 motorrijders.

Lith scoort een 7,6 uit 10, op basis van 23 reviews