Lage Mierde

Reviews over Lage Mierde

Rustig Kempisch dorp

Rinus,
    5-10-2016

Lage Mierde is een erg rustig Kempisch dorp, het heeft een ruim dorpsplein met daaraan enkele café's met terrasjes, het voormalige raadhuis en de St. Stephanuskerk. In het dorp staan hier en daar nog wat oude Branbantse boerderijen, vooral op het Vloeieind staat een aantal van deze historische panden bij elkaar rond een kleine brink en vormen een schilderachtige geheel. Het dorp heeft wat basisvoorzieningen maar verder overheerst de rust, de omgeving met bossen afgewisseld door landerijen is erg fraai en leent zich vooral voor het maken van mooie fietstochten.

Gereisd met partner in oktober 2016

Rustig dorpje

Rob,
    5-9-2015

Prima op camping Vinkenhei. Eten in de snackbar viel enorm tegen. Saté werd in het frietuurvet bereid. En vooral niet te geloven, de satésaus werd alvast van te voren in het bakje gedaan... Kon het vier minuten afkoelen. brrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gereisd met partner in september 2015

Het dorpje is ingeslapen, agrarisch

A"Veen,
    20-7-2008

Het dorpje is ingeslapen, agrarisch. Voor inkopen moet je naar Reusel. Voor lekker eten naar Hilvarenbeek of Baarschot. De weg naar Reusel is saai, langs de drukke autoweg. Voor kinderen geen aanrader. De fietsknooproute ligt verder weg.

Gereisd anders in Sun Jul 20 2008 15:34:44 GMT+0000 (UTC)

Lage Mierde is een klein dorp, waar niet veel te doen is

gerrit en ina Koning uit Gendringen,
    29-6-2007

Lage Mierde is een klein dorp, waar niet veel te doen is. Voor een goede maaltijd (grote kaart) is er eigenlijk maar een locatie, en daar moet je ook nog bespreken. Wij fietsten er in vijf minuten door, en misten echt niets. Geen supermarkt. Als je echt iets wilt in de omg. van de Hertenwei ben je toch echt aangewezen op Reusel of Bladen, tenminste dat is onze mening

Gereisd anders in juni 2007
Lage Mierde scoort een 7,3 uit 10, op basis van 27 reviews