Sorteren

vakanties Kaatsheuvel

Reviews over Kaatsheuvel

prijzig en basic, maar mooi en rustig

Brouwer
    12-11-2018

Mooi en heel rustig vakantiepark op loopafstand van de Efteling. Verblijf (themakamer) was mooi en gezellig ingericht, maar wel erg basic, zeker voor de prijs die je ervoor betaalt (ruim 220 euro voor één overnachting, excl de toegangskaartjes). 6-persoons hut is niet echt geschikt voor 6 personen want er was maar voor max. 3 plek aan de eettafel, tenzij je het niet erg vindt om met je hoofd in een tv te zitten. Wij waren met zijn drieën en dan is het prima. Prima bed en prima douche. Een flesopener en kurkentrekker zouden handig zijn, want wat heb je anders aan het koelkastje. Ontbijtbuffet is redelijk uitgebreid en prima te eten. Als je in het najaar gaat, is het verstandig om op de eerste dag niet pas naar de hut te gaan als de Efteling sluit, maar om meteen om 15:00 uur al even naar de hut te gaan om de verwarming aan te zetten, want anders is het best koud (ongeïsoleerde vloer). Na een uurtje is het dan aangenaam warm.

Het was fantastich zelfs het weer werkte mee.

Rob van Tuijl
    11-11-2018

Zijn met het gezin in vakantie park Bosrijk geweest, gelegen naast de Efteling. Hadden een mooi groot huis voorzien van alles wat je maar kon bedenken. Gelegen op een goed verzorgd park op 5 min lopen naar de Efteling.

Een geweldig en fantastisch spectakel.

Ellen Zwerink
    7-11-2018

Een huis in Bosrijk is echt geweldig. Het huis zelf maar ook de omgeving, je denkt echt dat je in die Efteling reclame zit met die uil.

Samen met man, kinderen en kleinkinderen.

Super

Hamburg
    6-11-2018

Er ontbraken div keuken spullen. Soep lepen

Mooi feestelijk weekend met verrassende kwaliteit

Cor Toonen
    6-11-2018

*toegankelijkheid

* trapleuningen naar de boshuizen ontbreken.

* rolstoel toegankelijkheid is beperkt.

* meer visualiseren van teksten voor doven en slechthorende bij park items

(mogelijk is een app of leen tablet met wat meer uitleg en of teksten al een uitkomst? )

* in ons boshuis waren de ramen en voordeur niet tochtvrij!

Kaatsheuvel scoort een 8 uit 10, op basis van 219 reviews