We hebben een aantal aanbieders voor Hoeven voor je op een rij gezet:

AJ van ELK,
    31-12-2018

Was heel goed .Heel vriendelijk

Gereisd met vrienden in december 2018

Fijne camping en mooie omgeving

Jacqueline Claas,
    27-11-2018

Het is een fijne camping mooie sanitair die sainitair dames werken heel erg hard.En als ze weggaan is het keurig schoon.Het zijn alleen de vakantie mensen die het smerig achter laten van daar heb je toch de schoonmaaksters voor ja voor het sanitair en niet voor je eigen rommel.

Gereisd met partner in maart 2018

Super, geweldig

Nathalie Eckhardt,
    31-10-2018

Dat het een hele leuke camping is met veel voor zieningen voor kinderen en erg schoon sanitair, dit is iets wat voor mij(ons) heel belangrijk is

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Wat een schitterend Park

Anja van der Rijk,
    9-9-2018

Voor rust, natuur, fietsen en wandelen is het voorseizoen uitermate geschikt.

In het hoogseizoen is het geweldig vertoeven met kinderen . Vooral met mooi weer is Splesj the place to be!

Er is een top-team dag en nacht in de weer om het iedereen naar de zin te maken en de boel schoon te houden.

Natuurlijk is het dan lui druchtiger op een top-camping met vertier voor alle leeftijden.

Op elke plek ter wereld waar mensen in grote groepen vakantie vieren is wel eens overlast. Iedereen is dan wat losser dan anders.

Dit jaar was het door de hitte grote droogte nog pittiger om de baden en sanitair schoon te houden . We gingen immers allemaal met droge grassprietjes aan onze voeten het zwembad in en de glijbanen op.

Dat gaf elke dag een smurrie! Maar het was genieten met die hete lange zomer.

Nu in het na-seizoen kan je weer lekker van de eekhoorntjes en konijntjes genieten.

Kortom: Volgend jaar weer terug in dit geweldige park !

Gereisd met partner in juli 2018

Leuke familie camping

Dirk Bonnes,
    2-9-2018

Super naar me zin voor al voor de kinderen bingo was goed geregeld leuke prijzen en aardige blonde dame die alles in goede banen leidt. Zwembad buiten goed met alle glijbanen veel vertier leuke speeltuin. Een aantal keer in het restaurant gaan eten prijs kwaliteit top. Binnen bad oud maar wel Schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Hoeven scoort een 7,1 uit 10, op basis van 110 reviews