Reviews over Hilvarenbeek

Fantastisch!

Esther
    12-11-2018

Uniek! Zo dicht bij de dieren. Mooi park, leuke inrichting, goede verbinding met het safaripark, leuke animatie. Kortom echt een aanrader

Super mooi tussen de dieren!

Sjoerd
    12-11-2018

Het is echt een super mooi nieuw park. Het is prijzig maar de attracties zitten er bij in en het is een all in prijs wat bij de meeste anderen niet is. Veel dieren om de huisjes heen. We hadden een kids lodge (goede schone huisjes). Daar valt de speeltuin erachter wat tegen (glijbaan/wipkip/schommel kan er zeker bij). Wel fijn dat die omheind is. Met de attractie pas meerdere keren bij de Beekse bergen geweest, super leuk. Je kunt vanaf je resort er zo naar toe lopen! Zwembad is niet heel groot maar fijn voor de kids!

Unieke ervaring die je moet meemaken!

Robert
    9-11-2018

Het was een bijzondere en unieke ervaring. De huiskamer mooi groot en de rest van de Lodge luxe. Een sauna, 2 douches en alles prachtig in stijl. Het uitzicht op de leeuwen die dagelijks gevoerd werden in de ochtend was geweldig, elke dag weer!

De andere dierverblijven waren geweldig om langs te lopen en bijna dagelijks het Safaripark in was de perfecte combinatie. Het is een tijd waarin je kunt genieten van de rust en de luxe en de dieren en natuur kan bewonderen en waarderen. Zeker een aanrader voor iedereen. Buiten het seizoen is het nog prima betaalbaar, want €30,- p.p.p.n. betaal je in een hotel ook al snel en dan heb je geen toegang tot het Safaripark erbij.

Het was echt fantastisch!!

Fam. Bakker
    6-11-2018

Wat een geweldige vakantie!! Onwijs mooie safaritent en super leuk wakker worden zo met de dieren die echt vlakbij je deur langs lopen!!

Zwembad is niet echt bijzonder, maar voor de kinderen zeker leuk om zich daar lekker te vermaken als je een keer niet naar het park gaat ;)!

2 kleine minpuntjes, de tent kan niet op slot en hoewel je wel een kluis hebt voor echt waardevolle spullen kan wel gewoon iedereen eigenlijk zomaar je tent in wandelen, en het eten bij het restaurant viel erg tegen zeker gezien de prijs. Daarbij mochten wij niet eens buiten eten (het was 25 graden) maar moesten we binnen zitten.. Voor de rest echt een dikke 10+ en we komen zeker nog een keer terug!!

Kelly, Owner, 9-11-2018

Beste familie Bakker,

Bedankt voor de mooie review!

Ik zal de twee kleine minpuntjes doorgeven aan de desbetreffende afdeling, zodat zij hier kritisch naar kunnen kijken en waar nodig kunnen aanpassen.

Desondanks ben ik blij om te horen dat het zo goed is bevallen! We zien u dan ook graag terug.

Met vriendelijke groet,

Kelly

Team Beekse Bergen

Waanzinnige ervaring, super gaaf!

Richard
    5-11-2018

De beleving met de dieren is heel mooi, je wordt wakker, zo’n beetje de hele voorkant van het verblijf is van glas, je schuift de gordijnen open en een stoet van giraffen, zebra’s, zeeboe’s en struisvogels passeren nieuwsgierig op misschien 10 meter van het terras! Het verblijf is heel sfeervol en ruim, fijne bedden, fris beddengoed en handdoeken. Neem wel een flesje chloor mee en poets bij aankomst zelf even de badkamers, daar gaat de csu echt veel te snel doorheen. Het sanitair is wel nieuw en super, het is ook zo gepoetst. Hoofdgebouw Karibu Town is prachtig, alles in stijl, een fantastisch terras aan de voorzijde, met speeltuin, waar je geniet van uitzicht op de dieren. Het personeel is heel vriendelijk, je kunt iedereen alles vragen, een horecabediende iets vragen over een giraffe kan, je krijgt nooit “dat weet ik niet”, of je krijgt antwoord of er wordt iemand bijgehaald/gevraagd/gebeld kortom, de klant is maximaal koning hier!

Sarina, Gastenservice Safari Resort, 12-11-2018

Beste Richard,

Wat een fantastische review! Heel erg bedankt hiervoor!

Geweldig om te mogen lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad met de maximale beleving van het slapen tussen de dieren!

Wat jammer dat de badkamer niet geheel netjes was bij aankomst. Wij zullen dit zeker doorgeven aan onze huishoudelijke dienst. Want ook dit moet tip top in orde zijn!

We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen begroeten.

Groetjes Sarina

Team Beekse Bergen