Hilvarenbeek

Reviews over Hilvarenbeek

Geweldig park!

Bob,
    19-1-2019

Dit is de tweede keer dat we hier zijn verbleven en het was wederom geweldig! Fijne accommodatie, goed en vriendelijk personeel en de combi met het safaripark is top!

Top verblijf

Daan,
    19-1-2019

Top verblijf en vriendelijk personeel

Geweldig mooi park

Tanya,
    8-1-2019

De lodges zijn prachtig en zeer compleet ingericht. Prachtig gelegen aan de savanne, wilde dieren in je achtertuin,

dat was genieten van het uitzicht! Geweldig!

We hadden een 8 persoons lodge. Jammer dat 2 slaapkamers stapelbedden hadden. Niet iedereen komt met jonge kinderen!

1 stapelbed had de neiging om om te kiepen als een volwassene erin klimt.

Andere stapelbed, als volwassene kom je er moeilijk in.

Het word oppervlakkig - of helemaal niet schoongemaakt.

Schoonmaakploeg maakt alleen de bedden op en legt het welkomst pakket neer?

Gelukkig had de vorige huurder alleen een vieze oven / koelkast en lege potten shampoo / douche gel achter gelaten.

Jammer dat je vakantie moet beginnen met poetsen.

Ondanks dat hadden we genoten! Het safari park is mooi, de wandel safari leuk en heel afwisselend.

Hele mooie uitzichten over de vlaktes met de dieren.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
    Kelly, Gastenservice Safari Resort, 11-1-2019

Beste Tanya,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie. Hopelijk hebben jullie een fijn verblijf bij ons in het park gehad.

Het is inderdaad vervelend om de vakantie op die manier te beginnen. Heeft u daar ook een melding van gedaan bij de gastenservice? Dan kan kunnen wij het namelijk voor u oplossen en kunt u optimaal genieten van uw vakantie. Uiteraard mag niet voorkomen en hiervoor ook onze oprechte excuses.

Hopelijk mogen we u nog eens begroeten op een van onze parken.

Helemaal top!

Ilse Van der Plas,
    4-1-2019

Heerlijke dagen gehad!

We zaten in een huisje op het vakantiepark. Het huisje was compleet en gezellig. Prachtig uitzicht op het meer. Erg fijn dat je pizza kunt bestellen en dat het bij het huisje bezorgd wordt.

Het safaripark is ook geweldig. Super om te zien dat de beesten veel ruimte hebben. Genoeg afwisseling ook, de autosafari, gewoon zelf wandelen, de boot, de bus... top!

Ook was het personeel ontzettend aardig, zowel bij de receptie als in het park. Alleen maar vrolijk, enthousiast personeel. Heel fijn als je op vakantie bent.

Het zwembad is ook leuk, wel klein en niet bijzonder. Leuke afwisseling.

Echt een aanrader!

Sarina, Owner, 8-1-2019

Beste Ilse,

Wat een fantastische review, heel erg bedankt!

Wij vinden het erg fijn om te vernemen dat u een fijne vakantie bij ons heeft gehad op Beekse Bergen Vakantiepark.

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen begroeten.

Groetjes Sarina

Team Beekse Bergen

Geweldige, memorabele vakantie!

Elke Geudens,
    3-1-2019

Logeren op het safari-resort is een echte tractatie. In de winter is het natuurlijk allemaal wat anders dan in de zomer... Zo wordt je bv niet wakker met zicht op de giraffen tenzij je tot 10.00u in je bed ligt, want die dieren worden pas los gelaten als de temperatuur het wat toelaat... Maar als ze er dan eenmaal zijn lijkt het werkelijk alsof je ze vanop de bank een aaitje kan geven! Een paar kinderziektes misschien nog (defect rookalarm bv), maar niets onoverkomelijks en het personeel doet echt al het mogelijke om tegemoet te komen!!! Wel prijzig...

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
    Team Beekse Bergen, Gastenservice Safari Resort, 5-1-2019

Wat een super mooie review. Wat fijn om te lezen dat alles bij uw verblijf zo aangenaam was en van de dieren heeft kunnen genieten. We hopen u in de toekomst vaker te mogen verwelkomen in een van onze parken.

met vriendelijke groeten,

Aukje