Reviews over Heusden - bij Den Bosch

Fantastisch.

Wiel en Thea Verbeet.,
    17-11-2018

Het is een prachtige camping met ruime plaatsen en goed verzorgd sanitair.

De camping ligt vlakbij het mooie vestingstadje Heusden.

De camping ligt in een gewelidige fietsomgeving. Een rivierengebied aan de noordkant en naar zuiden naar de bossen en duinen. Waalwijk en Den Bosch liggen vlakbij evenals de mooie stadjes Woudrichem, Zaltbommel en Geertruidenberg.

Lia,
    16-11-2018

We zijn hier dit jaar 3 x geweest. Dat zegt genoeg van deze gezellige sfeervolle minicamping. Zelfs onze volwassene kinderen vonden het super!

Grandioos voor de kleinkinderen èn opa en oma

Walkieteam,
    16-11-2018

Een ideale camping waar we met 2 kleinkinderen(2 en 4 jaar) met onze caravan kwamen kwamen kamperen. Veel aanwezig speelmateriaal, dieren, zeer overzichtelijk, een werkende waterpomp bij de zandbak. Kortom...fantastisch voor de kids en dus ook voor ons. Daarnaast werd sanitair/douches meerdere malen per dag schoongemaakt en had de eigenaresse voor ieder een vriendelijk of adviserend woordje. Deze camping is voor ons voor herhaling vatbaar.

Schone en gezellige camping.

Robin v Heumen,
    15-9-2018

Eenvoudige maar gezellige camping; ideaal voor kleine kinderen.

Uitstekend en zeer schoon sanitair. Gastvrije ontvangst. Vanwege grootte is reserveren aan te bevelen. Complimenten voor eigenaar.

Geweldig weekend hier.

Waltine van Boxtel,
    16-7-2018

Met groep campers op deze camping verbleven.

Den Bosch, Kasteel Loevestein, en Heusden bezocht prachtige fietsroutes.

Geweldig weekend gehad.

Toppie!!

Zou bij de wc’s de handdoek vervangen voor disposable.

Heusden - bij Den Bosch scoort een 8,9 uit 10, op basis van 28 reviews