We hebben een aantal aanbieders voor Herpen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Herpen voor je op een rij gezet:

Reviews over Herpen

• 9Marco E.29-07-2019

Leuke plaats en omgeving

Herpen is een leuk plaatsje, met genoeg plaatsen in de buurt voor een leuke vakantie

• 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2019

• 9bas05-02-2018

Mooie en rustige omgeving

prachtig natuurgebied achter het park mooi gebied om te geocachen met mooie wandeling in Herpen

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2018

• 7Ilse26-06-2017

Klein dorp

Er zat een grote supermarkt en er is een plein met wat terrasjes. Verder valt er weinig te beleven.

• 7Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Basans10-02-2017

Mooi gebied

Achter het park ligt een prachtig wandel- en fietsgebied. De Maashorst ligt op 12 km. Prachtig om daar naar toe te fietsen. Het gebied rond Herpen bevat veel mooie geocaches.

• 9Sfeer in stad
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2017

• 7Vrouw 60 +27-09-2016

Een charmant dorpje, waar men zichzelf is gebleven

In het centrum van Herpen is een brink met zowaar een restaurant met terras. Daar zijn ze zichzelf gebleven. Een lunchkaart hebben ze niet, maar natuurlijk kun je iets eten als je honger hebt: broodje kaas, broodje ham of een broodje kroket. Wij waren onder de indruk van zoveel eigenheid. Herpen heeft verder weinig te bieden en wij denken dat ze dat ook zo willen laten. Prima!

• 7Zorg voor natuur
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

• 9VariAtie22-05-2016

Herpen ( Brabants Hérrepe)´´ fantastisch´´

Herpen ( Brabants Hérrepe) is een dorp in Noord Brabant gelegen tussen Oss en Nijmegen op enkele kilometers van de Maas.

Bezienswaardigheden: Het Heiligenhuisje is een aan de heilige Sebastiaan gewijd kappelletje bestaande uit een bakstenen zuiltje met aan alle zijden een nisje.

Natuur en Landschap: Ten westen van Herpen liggende Herpense bossen een gebied met onder meer zandverstuivingen. Vroeger vormden deze een bedreiging voor Herpen en werden er eikenwallen aangelegd om het zand tegen te houden. Ten Noorden liggen tegenwoordig er de Hertogswetering met de Hamelspoel en de Putwielen.

Naburige kernen: Huisseling, Overlangel, Koolwijk, Schaijk Gezellige restautantjes. Vanuit Vakantiepark Herperduin leuke sportieve fietstochtjes en/of wandelingen maken en bij de dichtbijzijnde supermarkten voldoende keuze. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in mei 2016

• 7john quist11-12-2015

rustig en leuk

fietsen meenemen is schitterend om te fietsen, en met de auto ben je in 10 min . centrum nijmegen.

• 8Zorg voor natuur
      • 6Cultuur

Alleen gereisd in juli 2015

• 9JRK03-09-2015

Prima!

Rustige en landelijke omgeving. Centraal gelegen voor fiets- en wandeltochten. Zowel bossen als het gebied rondom de Maas.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2015

• 8Marcel31-08-2015

Leuk dorpje.

Leuk dorpje met een fijne buurtsuper waar alles te krijgen is.

• 10Sfeer in stad
      • 4Uitgaanslevenn
      • 4Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Peter van Osch01-03-2015

Mooie omgeving

De omgeving met het bos vlakbij is heerlijk. De sportievelingen konden lekker rondrennen en de wandelaars genieten van de prachtige omgeving.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in februari 2015