Reviews over Helvoirt

Heerlijk

Ria
    12-11-2018

Fijne goed verzorgde camping met super schoon sanitaire. Dit jaar zijn er toiletten en douch bij gemaakt. Goede voorzieningen waaronder per staanplaats water afvoer tv aansluiting en geweldig goed wifi. Niet te vergeten, kunstgrasmatten voor waar de luifel of voortent komt te staan.

Heerlijk ontspannen en uitgerust weer naar huis!

Lambert Hexspoor
    18-10-2018

Een camping waar je de rust uit de natuur haalt van de Loonse en Drunense Duinen. Poortje door en je staat midden in het natuurgebied. Heerlijk! Op het campingveld in het midden ruime speelgelegenheid voor de kinderen. Volop gezelligheid dus en zicht op de kinderen. Gezellige tuinbanken die vrij te gebruiken zijn. Vlonders om voor je tent, camper of caravan te leggen: wat een service! Goed, schoon en verwarmd sanitair, volop leesvoer, wandel-en fietsroutes beschikbaar, veel bezienswaardigheden in de omgeving, vriendelijke benadering; kortom, je voelt je er echt welkom! Een aanrader voor de kampeerder die de rust zoekt en zelf bepaalt hoe ie zijn tijd indeelt;

Een plek om terug te komen!

Geweldig

Ellie
    17-10-2018

Mooie goed verzorgde camping met gezellige aankleding zoals picknick tafels , treurwilgen, orthensias, vlinderstruiken enz. Goed sanitaire en gezellige binnen accomodatie..

Unieke gelegen, verzorgde camping, zeer aangenaam!

J. van Dee
    14-10-2018

Wat een geweldige ligging heeft deze camping, je loopt of fietst zo de natuur in! Daarnaast hebben ze sanitair wat tot in de puntjes verzorgd is! Overal water kraantjes bij de plekken en stroom en TV en uitstekende wifi ontvangst! Een heerlijk veld met allerlei activiteit mogelijkheden, zoals tafeltennis, voetbal, trampoline en skelters. De toegankelijke dierenweide, maakt het heerlijk landelijk. De eigenaars zijn super behulpzaam en vriendelijk en zijn makkelijk te bereiken, want ze wonen bij de camping! Pas op voor de vriezer die gevuld staat met heerlijk boeren-ijs uit Vught ;-) . Ja het is een camping om ontdekt te worden! Wij zijn in ieder geval nu al terug gegaan om van de rust en nette camping te genieten! Hier is plaats voor jong en oud! Maar ook voor kampeerder en B&B gebruiker! Want die vakantiehuisjes en B&B zien er ook geweldig uit... misschien eens voor de winter ;-) !

Aanrader

Frank
    12-10-2018

Mooi verzorgde camping. Prachtige fietsroute`s centraal tussen de loonse en Drunense Duinen en Oisterwijkse Vennen. Groot plus punt, dicht bij het dorp Helvoirt! Een vaste prijs waar buiten de toeristen belasting niets wordt gerekend. dus je weet waar je aan toe bent.

Helvoirt scoort een 8,3 uit 10, op basis van 67 reviews