Reviews over Helvoirt

Ger Willigenburg
    13-4-2018
    Waren op camping De Gijzel,Helvoirt is een leuk dorp met allerlei winkels en leuke fiets en wandel mogelijkheden

H v haren
    8-4-2018
    Een prachtige landelijke omgeving en een leuk dorp

Geweldig

Jeannette
    17-1-2018
    Gezellige plaats met leuke winkels en leuke eet gelegenheden,niet zo,n grote plaats maar alles is er,een aanrader,heerlijk en gezellig om er ook doorheen te fietsen en dan koffie drinken in dit gezellige Helvoirt!

Gezellig dorp

Fam vd Berg
    6-9-2017

Goede eetgelegenheden

Voldoende winkels

Een fijne week doorgebracht in Helvoirt

Gerard en Henny
    5-9-2017
    Prachtige natuur. O.a Drunense duinen, Vestingstad Heusden, Den Bosch, mooie omgeving om te fietsen, wel jammer dat de kwaliteit van de fietspaden niet optimaal is,en de fietsknooppunten niet klopten en overzichtskaarten ontbraken bij de knooppunten.
Helvoirt scoort een 8,2 uit 10, op basis van 65 reviews