Reviews over Heeswijk Dinther

Hier komen wij zeker terug

Monique Dusseljee,
    10-12-2018

Fantastisch mooi schoon goed ingedeelde vakantiewoning. Wij verbleven hier met 24 personen. Vrienden/familiegroep met kinderen en aanhang. Het weer was verschrikkelijk maar ondanks dat hebben wij allemaal genoten en waren we zeer tevreden over de faciliteiten die het huisje te bieden heeft. De hottub is optimaal gebruikt even als het gezellige houten huisje ernaast. De open keuken is gezellig en op de vliering met voetbalspel en de "bij keuken/bar" kon de jeugd zich lekker terug trekken. Graag komen wij weer terug. Enige tip die ik kan bedenken is een grote voorraad kast in de bijkeuken zou handig zijn. De vriendelijkheid van de eigenaars was ook top. Wij zeggen tot volgend jaar en bedankt.

Mooi verblijf voor een grote groep.

Rch dames 2,
    3-12-2018

Mooi schoon huis. Eigenaren heel vriendelijk.

Super

Laura Langeweg,
    19-11-2018

Super fijn ontvangst. Mooi opgeruimd huis, en genoeg borden, glazen etc. Ook mochten we bij de paarden kijken en heerlijk genoten van het tuinhuisje met houtkachel.

Zeer aangenaam verblijf gehad.

Vriendengroep,
    29-10-2018

Nette accomodatie, met goede ontvangst en zeer nette en vlotte afhandeling. Wij waren hier met een vriendengroep van 20 personen en wij hebben geen klachten.

Geweldig!

Elly,
    15-10-2018

Wat een mooi schoon verblijf. Je kon het niet opnoemen of het was er aanwezig. Super vriendelijke mensen , die gelijk voor je klaar stonden als je een vraag had.

Heel veel ruimte om de accommodatie heen waar je gebruik van kon maken. En in de omgeving van alles te doen. Dus een toplocatie voor een weekendje met vrienden/ familie.

Heeswijk Dinther scoort een 8,1 uit 10, op basis van 16 reviews