Heeswijk Dinther

Reviews over Heeswijk Dinther

Heerlijk gegeten!

nicole verdonk,
    30-4-2018

Restaurant de Toren is een aanrader! We hebben genoten van een heerlijk suprise menu; Life is good&food (op aanraden van B&B Life is Good) Heerlijk gegeten, ontzettend vriendelijk personeel, prima prijskwaliteit verhouding. Bezoek aan Kasteel Heeswijk en de omliggende natuur. Prachtige geschiedenis.

Gereisd met partner in april 2018

Gezellig, brabants dorp

Maurits ,
    20-6-2013

Gezellig. Dat is de uitstraling van Heeswijk Dinther. De dorpen Heeswijk en Dinther vormen een aaneengeschakeld lang lint, parallel aan de Zuid-Willemsvaart. Er zijn flink wat voorzieningen in de vorm van een gevarieerd winkelbestand. Een paar katholieke kerken, een kleine protestantse kerk en niet de vergeten de abdij van Berne, waar de ruimdenkende Norbertijnen onder meer een theologische boekhandel runnen. Ook die boekwinkel, uniek in zijn assortiment, is een bezoek meer dan waard. (Kan trouwens ook via de webwinkel).

Gereisd met partner in Sun Jun 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kasteel Heeswijk- Dinther

Marie- Josee en Bert,
    18-5-2012

Leuk kasteel wat eens nog eens in handen is geweest van mijn voorouders... de familie van Benthum in de 12e en 13e eeuw. Eeen bezoek zeker de moeite waard en doe ook vooral de rondleiding... heel kleerzaam.

Gereisd met partner in Sun Mar 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kei leuk!

kevin,
    13-8-2010

Heeswijk-Dinther is een leuk dorp om een dagje in weg te gaan. Je hebt hier de Kilsdonkse Watermolen (kun je ook een kanotocht reserveren en/of groepsfietstocht). Kasteel Heeswijk waar je in de brasserie heerlijk kunt lunchen. De museumboerderij en beeldentuin Interart. Al deze bezienswaardigheden kun je met de fiets gemakkelijk combineren voor een bezoek. Door de vele bossen met mooie fietspaden en wandelpaden (alles gemarkeerd!) kun je hier heel gemakkelijk een gezellig weekendje vertoeven.

Gereisd met jonge kinderen in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Heeswijk Dinther scoort een 8,1 uit 10, op basis van 16 reviews