We hebben een aantal aanbieders voor Hapert voor je op een rij gezet:

Reviews over Hapert

Fantastische vakantie

Familie.fucten vd boomen,
    12-1-2019

Week in een vernieuwd 5persoonshuisje geweest. Was zeer schoon,bedden perfect, mooie badkamer met inloop douche. Zwembad ook leuk en twee x heerlijk gegeten in de brasserie. Fijn dat het zwemparadijs al om 9.00 uur opengaat hierdoor konden we de drukte van de kerst ontlopen. We komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Ontspannen verblijf in Het Vennenbos

Hein Duin,
    5-1-2019

Heerlijk verblijf in Het Vennenbos. Wij verbleven in een 6-p huisje, type 4B1 (nummer 424), op 200m van het Park Plaza. Het huisje was schoon bij aankomst en voldeed prima voor een midweek. Minpunt: een matige douchestraal. We hebben heerlijk geslapen en zaten overdag lekker, met o.a. eekhoorns en pauwen in onze 'tuin'.

Het Park Plaza en zwembad: erg leuk. Ondanks dat het park vol was (logisch in de kerstvakantie), vonden wij het nooit te druk. Wij hebben zowel in het buffetrestaurant en brasserie gegeten en beiden was goed verzorgd. De supermarkt heeft voldoende keuze en het winkeltje met kleding/speelgoed is ook leuk.

Voor jongere kinderen is het park helemaal top. Er wordt veel georganiseerd en met zwembad, speeltuin, kinderboerderij, game-hal en indoor speelplek is er sowieso veel te doen.

Het personeel is zonder uitzondering gastvrij en wat mij uiteindelijk het meest opviel was de gemoedelijke sfeer in het park.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Prima

Leonie Eenkhoorn,
    4-1-2019

Heel leuk voor kinderen tot 9 a 10 jaar . Voor oudere kinderen is t te kinderachtig. Zwembad ook leuk voor kleintjes. Toen wij er waren was t knetterdruk ze konden t niet aan maar personeel bleef vriendelijk. Huisje was nog heel vies we kwamen vrijdagavond pas aan zaterdag ochtend kwam er een schoonmaakster en schrok er van. T excuus was t is te druk t hele park was bezet. Ze is alleen met de badkamer al 25 min bezig geweest. Wij hadden een gerenoveerd huisje. 6 persoons huisje heel weinig bergruimte. Doordat t zo druk was is t op de plaza knetter druk met wachttijden op een voorgerecht van 1 uur. Eten was wel heeeerlijk!!Ook t buffet en pizza waren perfect.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Heel fijne park!

Reginald,
    31-12-2018

Landal Het Vennenbos is fijne park! Vervelen is onmogelijk blijkt bij de slogan van Landal Het Vennenbos heel goed te kloppen. We hadden 4 persoons huisje en die is niet gerenoveerd maar dat stoort ons niet want het is heel knus, gezellig en heel schoon. Restaurants zijn gerenoveerd en het eten is daar heel erg lekker. Kleedhokjes en douche van het zwembad zijn gerenoveerd maar het zwembad moet nog aan de beurt komen voor een renovatie, we hebben er heerlijk gezwommen. We komen graag nog eens vaker naar Het Vennenbos!

Gereisd met partner in december 2018

Genieten

I.P. Stoop-Bruinsma,
    30-12-2018

Heerlijk groot en groen park met zelfs in de geschakelde bungalows voldoende privacy. We waren hier midweek met kerst in 4 persoons kinderbungalow. Jammergenoeg zijn deze huisjes nog niet gerenoveerd. Dus echt jaren 70.. We zijn in principe niets tekort gekomen maar de prijs kwaliteit verhouding voor dit huisje vonden we erg tegenvallen. Gelukkig maken de vele faciliteiten op het park veel goed! En dan vooral het prachtige zwembad. Heerlijke tijd gehad hier!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Hapert scoort een 7,7 uit 10, op basis van 143 reviews