Reviews over Grave

Heerlijke camping voor jong en oud!

fam. Steen,
    21-8-2018

Wij hebben vijf dagen gekampeerd op deze keurig onderhouden boerencamping. Een paar gezellige veldjes met ruime plaatsen. Het sanitair wordt keurig schoon gehouden! Er zijn voldoende douches en ook enkele zeer ruime douchecabines, waar je met een gezin in kan. De camping is zeer geschikt voor ouderen (rust, ruimte, mooie fiets- en wandelmogelijkheden), maar ook voor volwassenen met kinderen. Er is veel ruimte en speelgelegenheid voor de kids. Bovendien mochten de kinderen helpen met het verzorgen van de dieren (koeien, geiten, kippen, cavia's); daar nam de eigenaar echt alle tijd voor! Super! Voor een kleine prijs, zijn wij er echt een paar dagen heerlijk uit geweest!!

Superverblijf bij de boer voor de kinderen!

C van Moorsel,
    1-7-2017

Boer Chris (eigenaar van camping) heeft oog voor alle kinderen. Kinderen mogen meehelpen koeien eten geven, kalfjes melk geven, paarden te borstelen, cavia's en konijnen te aaien en kippen eten te geven. Superleuk! Daarnaast volop ruimte om te skelteren, fietsen voetballen etc. Sanitair wordt goed schoongehouden.

Ondanks het slechte weer hebben we ons iedere dag vermaakt.

Het douchen in de kou (vanwege het weer) was enige minpuntje. Daar heeft de eigenaar echter geen invloed op.

Genieten !

Hans & Eli.,
    13-7-2016

Het is hier heerlijk vertoeven, Super gastvrij, in het voor en na seizoen heerlijke rust en in het hoofdseizoen een paradijs voor kinderen !!! Wat wil een mens nog meer !!

mooie camping

petervsanten,
    3-1-2013

Mooie camping met verschillende velden die ruim zijn opgezet.

voor de kinderen leuke zandbak met speel toestel en diverse skelters,

onze kinderen konden helpen met voeren van de dieren

goede omgeving om te fietsen.

Als het regent is er een grote ruimte waar je droog kan zitten/spelletjes doen.

Van alles wat :)

T.,
    27-4-2012

Een gezellige camping om even lekker tot rust te komen tijdens de eerste zonnige lente dagen, of juist om erop uit te gaan met de kids. De kids kunnen zich uitleven in de nieuwe speeltuin of de boer een handje helpen en zo op een leuke educatieve manier wat van het boerderij leven te leren. De camping is voorzien van enkele simpele knusse stacaravans die in goede conditie zijn, vanuit je caravan hoor je de vogeltjes in de vroege morgen al fluiten.

Camping Driehuis is een prima plek als je ekker op fietsvakantie wilt, want in de hele omgeving zijn fietsroutes genoeg. De camping is ruim, en heeft goed sanitair, ook erg fijn zijn de grotere douches voorzien met toilet. Handig als je de kids een (was)handje moet helpen voor 't slapen gaan. Oftewel een gezellige plek waar wat te beleven valt :)

Grave scoort een 8,6 uit 10, op basis van 5 reviews