Reviews over Etten-Leur

Prima hotel

Erik
    7-11-2018

Ik heb een heerlijk verblijf gehad. Ontvangst was heel vriendelijk en hartelijk. De kamer was ruim, schoon en netjes. Fijne bedden en een ruime badkamer. De fitnessruimte was aangenaam en de wellness heerlijk. Ontbijt goed verzorgd en personeel vriendelijk. ik heb wel een tip voor het hotel: als je een nespressoapparaat op de kamer zet met nespressokopjes, maak dan desnoods de kamerprijs een kwartje duurder en leg 2 nespressocupjes in het nespressodoosje en niet van die goedkope aldi-cups. Kleinigheidje, maar het kan net het verschil maken. Al met al een aanrader, dit hotel!

Heerlijk genoten van Etten-Leur

Fam. Kolenbrander
    19-10-2018

Heerlijk verblijf gehad van twee weken. De kamers zijn wat klein, maar wel heerlijk rustig gelegen aan een park. Eten was heerlijk, gewoon goed. In Etten-Leur zelf is het ook heel gezellig, heerlijk rondgelopen in het centrum. Midden op de markt een knal gele bistro! Super leuk om die kleuren te zien, daar hebben we ook meerdere malen zitten smullen, dus zeker een aanrader als je gaat; Vincents.

Heerlijk

Mirjam
    15-10-2018

Goed hotel met heerlijke wellness! Wij waren te vroeg om in te checken zijn toen naar de wellness gegaan, die beviel erg goed! Het was er op dat moment ook heerlijk rustig!

Redelijk hotel!

Cinderella
    28-8-2018

Wist niet wat ik moest verwachten na het lezen van alle slechte recensies. De kamer was ruim , bedden waren goed,badkamer was niet goed schoon. Het was wel warm in de kamer. Hotel is wel aan renovatie toe op een aantal gebieden.

Ontbijt was goed en uitgebreid en het personeel was vriendelijk.

altijd goed!

Schoon
    9-6-2018

Wij hebben weer een uitstekend verblijf gehad in het Trivium, het was alleen erg warm en het wordt nu toch de hoogste tijd dat ze eens airco gaan krijgen. Het is niet meer van deze tijd dat een Hotel van dit calliber nog zonder klimaatcontrole functioneert .

Etten-Leur scoort een 7,9 uit 10, op basis van 261 reviews