Eindhoven

Reviews over Eindhoven

Super en gastvrij

Erik van Gerwen
    18-2-2019

Geweldig winkelen en uitgaan in Eindhoven. Ook veel op gebied van design te beleven zoals De Kazerne, Piet Hein Eek, Van Abbemuseum, Yksi, Urban Shopper en Philips Museum en Strijp S. Blijf niet in het centrum hangen. Ga bijvoorbeeld ook naar Strijp S. Als je langer blijft en van Van Gogh houdt, breng dan een bezoek aan Nuenen dat op 5 km afstand van Eindhoven ligt.

Gereisd Alleenreizend in februari 2019

wat een crime om er te komen

Pop
    30-6-2018

Grote stad met veel winkel en Horeca aanbod. Alleen het parkeren is een crime. We wilde parkeren op de P&R Meerhove en verder met de bus. Alleen de automaat om goedkope buskaartjes te kopen deed het niet. Er stonden ook al andere mensen die het probleem hadden. we konden wachten voor een oplossing. alleen de vraag was hoe lang. er waren mensen die al veel geld in de automaat hadden gegooid echter zonder resultaat. Wij wilde niet wachten en zijn met de bus mee gegaan. konden we kaartjes kopen van € 4,- pp.

Gereisd Met partner in juni 2018

Levendige, jonge stad

Gooris
    19-5-2018

Veel eetgelegenheden en divers, veel jonge en nieuwe concepten. Vriendelijk winkelpersoneel, leuk om rond te slenteren maar ook om de stad met de fiets te verkennen. Alles in te voet bereikbaar. Veel accommodaties om te overnachten. Nette stad en geeft een veilig gevoel.

Keigezellige dag gehad.

Mieke
    10-3-2018

Slechts een dagje in Eindhoven geweest met een vruendin, maar wat is het toch een leuke stad. Winkelen tot je er bij neer valt, lekker eten waar je maar wilt en vooral de design-winkels zijn het bezichtigen waard in deze design-stad. Oud of jong. Iedereen past in deze stad.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een relaxte stad met vriendelijke mensen

Van den broek
    8-11-2017

Eindhoven is echt relaxt, de mensen Zijn vriendelijk en je kunt er gezellig shoppen en er is veel keus Aan goede restaurants, als je ergens op een terras gaat zitten wordt je vaak op een leuke manier te woord gestaan.Ik vind Eindhoven echt cool.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Eindhoven scoort een 7,5 uit 10, op basis van 291 reviews