Eindhoven

Reviews over Eindhoven

Luxe!

Greta,
    14-12-2018

Top verblijf! The best bed ever, high class Christmas lunch!

Gereisd met vrienden in december 2018

Skitterend

Richard Smid,
    24-11-2018

Je dient geduld te hebben. Maar wij hebben allemaal ons vak moeten leren. Dus gun hun ook die kans! Mijn mening is dan ook, dat het prachtig is om jonge mensen met hun opleiding ziet te worstelen. Kortom volgende keer kom ik graag weer terug. In één woord gezegd Toppie.

Gereisd zakelijk in november 2018

Goed, maar niet geweldig

Fam Teo,
    24-11-2018

Wij hadden de DeLuxe kamer met een extra bed. Uitzicht op voetbalveld. De kamer was prima, alleen een grote scheur in het plafond. Badkamer schoon. Ontbijtbuffet ruime keus.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

heel erg genoten in dit mooie hotel!

Anne de Leeuw,
    22-11-2018

Na een lange vlucht zijn wij aangekomen in het hotel. We zijn ontzettend warm ontvangen kregen meteen een drankje aangeboden. Er is ook iemand met ons mee gelopen naar de kamer. De kamer was erg netjes en het bed lag heerlijk. We hebben genoten van een goed ontbijt en hebben all in all een hele fijne ervaring gehad in dit hotel.

Gereisd met vrienden in november 2018

Beste plek net buiten het centrum!

Dhr. van den Heuvel,
    20-11-2018

Inmiddels hier al heel veel nachten verbleven. De studenten en begeleiders bieden een service die vaak hoger ligt dan bij het gemiddelde hotel, de kamers zijn ruim en schoon en het ontbijt is uitgebreid. Je kan de auto gratis binnen het hek parkeren en er is gratis wifi. Iedere kamer draagt het stempel van zijn sponsor, waardoor de kamers telkens een eigen touch hebben gekregen. Erg leuk om hier te verblijven.

Gereisd alleenreizend in november 2018
Eindhoven scoort een 7,4 uit 10, op basis van 289 reviews