Drimmelen

Reviews over Drimmelen

Historisch dorpje

Rinus,
    5-8-2013

Vooral Oud Drimmelen is een plaatje met zijn fraaie historische huisjes langs de gracht van de Herengracht en langs de dijk, het is dan ook terecht tot beschermd dorpsgezicht verklaard. Verder is Drimmelen bekend als vertrekpunt van excursies door de Biesbosch en heeft het dorp een grote jachthaven waar het altijd erg levendig is, er zijn hier verschillende restaurants. Het achterland van Drimmelen bestaat uit weidse zeekleipolders die aan de westzijde van het dorp even worden onderbroken door het beboste landgoed De Koekoek met historische buitenplaats.

Gereisd met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Drimmelen aan de haven

Fam Kouwenberg,
    23-7-2013

Drimmelen is een drukke plaats waar veel mensen gebruik maken van de rondvaarttochten. Wat erg jammer is dat de groen voorzieningen bij de kade slecht bijgehouden worden, overal veel onkruid tussen de tegels, slecht gemaaid en losliggende tegels. Dit maakt het wel slordig.

Gereisd met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

supergezellig

rainbow,
    3-10-2011

Supergezellige plaats, vooral wanneer het weer meezit. Aan de havenkant kan je genieten van al het waterverkeer, en lekker op een terrasje genieten van alle drukte. Vooral aan te raden is een tochtje met de boot het natuurgebied in of een bezoekje aan het Biesboschcentrum, waar je alles kan te weten komen over de natuur in dit prachtige watergebied. Minstens even mooi als de kust!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

Super voor een dagje uit

Freya,
    10-7-2010

Tip: Maak eens een tochtje door de Biesbos, eet een lekker visje bij een kraampje, lunch of diner in het restaurant met uitzicht over het water, of bekijk in de jachthaven de jachten, loop er gewoon lekker rond of huur een bootje. Kortom er is vanalles te doen voor jong en oud! En vandaag ga ik voor de 2e keer erheen en neem andere mensen mee om het hen te laten zien en proeven.

Gereisd met vrienden in januari 2010
Drimmelen scoort een 6,3 uit 10, op basis van 13 reviews