Reviews over Diessen

Gezellig

Lilian de Jong-Bennaars,
    27-11-2018

We hebben in Septenber 2 weken hier gestaan met de caravan. Het is 'n gezellige camping. De eigenaren zijn heel vriendelijk. We werden ontvangen door Rina, gezellig aan tafel met wat drinken erbij en even 'n praatje. Daarna uitleg over de camping en de huisregels, nog 'n rondje langs de wasgelegenheid ed. Daarna naar onze plaats. Het zijn ruime plaatsen. De omgeving is mooi, met mooie wandel en fietsroutes die op de camping verkrijgbaar zijn. Echt de moeite waard om hier op de camping te staan.

Alsof een fluwelen warme deken over je heen komt

Piet van kempen,
    15-10-2018

De welkomskoffie de geweldige gemeende vriendelijkheid en de gezelligheid op deze camping zijn een dikke tien waardDe camping ligt op 10 minuten lopen van het centrum Diessen waar het gezellig toeven is ook dichtbij de bakker slager en supermarkt . De camping heeft zeer net sanitair dat blinkt als een spiegeltje en ook het kampeerveld is zeer goed onderhouden. Voor ons is het zelfs na lang nadenken niet mogelijk een minpunt voor deze camping te vinden. Wij hebben al heel veel campings bezocht maar deze hoort bij de eerste twee

Els en piet van kempen

Bergen op zoom

Gezellig en knus verblijf

Henk Heemskerk,
    10-10-2018

Een gezellige familie camping. Ruime plaatsen met water en elektra aansluitingen. Het sanitair ziet er schoon en helder uit. Zelfs het terrein ziet er verzorgd uit. s' avonds is er ook een fijn kampvuur bij de activiteiten. Dat is gezellig. Ook wordt er een avond met wokken verzorgd.

Een parel

Anna,
    20-9-2018

Wat een geweldige camping. Beheerders erg hartelijk, nemen de tijd voor een gesprekje. Toiletten en afwaskeuken superschoon. Grasveld ondanks hoge temperaturen erg goed verzorgd. Prachtige omgeving om te fietsen. Zou niets op kunnen noemen wat niet goed is op deze camping. Kortom een aanrader.

Fantastisch e blijven komen.

Theo en Anneke,
    18-9-2018

Geen disco maar wel gezellig jeu de boulles. Niet moeilijk doen maar gewoon.

Diessen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 18 reviews