We hebben een aantal aanbieders voor Deurne voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Deurne voor je op een rij gezet:

Reviews over Deurne

prachtig komen volgend jaar zeker terug

huub,
    5-12-2018

Deurne is een mooie plaats mooi winkel centrum maar ook de omgeving is is heel mooi en verzorgd we waren er nu in november jammer het weer viel wat tegen maar we komen er volgend jaar zeker weer terug maar dan in de zomer om te fietsen, prachtig en een mooi Fletcher hotel

Gereisd met partner in november 2018

Leuke stad en mooie fietsroute en wandelingen

Guus van der Veek,
    12-9-2018

In hartje Deurne heb je de eeterij daar kan je heerlijk genieten van een 4 gangen menu voor 19,95 als je op maandag wat wilt eten dan is er een grieks restaurant open genaamd Rhodos zit in de eerste zijstraat vlak voordat je de markt op komt is erg lekker en niet alleen op maandag :-)

Gereisd met partner in september 2018

Gezellig

Mieke,
    23-7-2018

Deurne is een gezellig stadje. op de markt vind je heel veel terrasjes met restaurants. Wij aten bij Beekman en Beekman (naar het boek van Toon Kortooms). Niet heel bijzonder, maar gewoon lekker. ook de andere restaurants hebben geen echt spannende kaart. het lijkt allemaal wat op elkaar. Deurne is een goede uitvalsbasis voor de omgeving (o.a. om te wandelen over de venen)

Gereisd met partner in juli 2018

Een geweldig dorp!!

Daan,
    16-7-2018

We zijn daar met een groep heen gegaan, we gingen meteen de 1ste dag lekker uiteten. We zagen daar een heel gezellig plein met allemaal restaurantjes er omheen met het gemeentehuis. Wat mooi! Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2018

leuk dorp met goede horeca en winkel voorzieningen

jan,
    16-5-2018

een leuk dorp met een regiofunctie, aardig wat winkels en restaurants met terrasjes. tijdens ons bezoek waren er veel werkzaamheden rondom het station en dat was best wel rommelig. wij hebben heerlijk gegeten bij restaurant rhodos in een rustige zijstraat. wat wel jammer is dat er slecht openbaar busvervoer is, wij moesten telkens van af ons hotel willibrordshage lopen naar het centrum ongeveer een half uurtje. een leuke tip is om een rondwandeling te halen bij de vvv, zo kom je ook langs het tuinpad van mijn vader (wim sonneveld) en een paar mooie panden.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Deurne scoort een 8,2 uit 10, op basis van 82 reviews