Reviews over Boerdonk

fantastisch!

anjo en rob,
    26-6-2016

Zeer gastvrije ontvangst door Jan en Ger, mooie ruime kamer, gezellige binnenplaats, leuke kroeg. Ontbijt is goed verzorgd en 's avonds heerlijk gegeten! En onze motoren konden 's nachts mooi binnen staan. Het hotel is gelegen in een landelijke omgeving.

Heel goede service en gezellig

schoen,
    14-10-2013

Jaarlijks bezoek (met Festyland) aan de herberg 't Mirakel zit er weer op! Het was weer bijzonder goed en gezellig! Kamers heel netjes, ruim en mooi. Gezellige herberg met goede service van Jan en Ger! Zeer zeker een aanrader!!!! Groeten Schoen!

Heerlijk eten, prachtige kamers, pers. bediening

Sam,
    10-6-2013

De kamers lijken pas net in gebruik. Alles is zeer goed afgewerkt, mooie materialen. Schoon en smaakvol ingericht. Uitzicht is niet bijzonder, maar de binnenplaats is fantastisch evenals het bijbehorende café. Dat café is alleen op vrijdagmiddag en zondagmiddag open voor mensen uit het dorp, maar hotelgasten kunnen er altijd terecht.

De eigenaren verzorgen ook de bediening en zijn uiterst vriendelijk. Het ontbreekt echt aan niets. Ontbijt is super! Op aanvraag kun je ook 's avonds een maatijd krijgen, die naar persoonlijke wensen wordt samengesteld. Top!

De kinderen kunnen op de binnenplaats lekker hun gang gaan. De kamers zijn er iets minder geschikt voor. Zoals gezegd zijn de kamers erg mooi en schoon, iedere dag worden de handdoeken verschoond

Je voelt je snel thuis in deze Herberg.

Erik,
    3-4-2012

Je voelt je snel thuis in deze Herberg. Prima kamers, mooie Herberg, lekker en goed eten, mooi en breed bier assortiment.

Herbergier is altijd goed voor een gesprek en een oprechte glimlach.

Ik heb een aantal maal hier mogen vertoeven en heb het prima naar mijn zin gehad.

Kortom een echte aanrader.

Geweldig adres en wat een fijne mensen!

Wim de Kloe,
    25-11-2011

Via via bij Gerrie en Jan terecht gekomen en een ongelooflijk leuke dagen gehad. Lieve mensen die alles voor hun klanten over hebben.

Boerdonk scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews