Reviews over Bladel

Gezellig plaatsje met een mooie omgeving

Stefanie
    3-4-2018
    Leuk en gezellig plaatsje met een leuk aanbod winkels. Genoeg te doen in de omgeving en perfect voor een mooie boswandeling. Voor de kids is er een leuk speelbos en met slecht weer kun je terecht bij indoor speelparadijs De Hooiberg. Groot genoeg voor een hele dag vertier. Aanrader is ook de Abdij van Postel, België.

Mooi dorp met vele winkels en terrassen

jovader
    8-9-2017
    Mooi weer meebrengen. Een goed humeur en alles gaat vanzelf.

Klein maar knus

Door
    9-6-2017
    Lees hier plaatsjes in de buurt Reusel in België Postel en mol en winkelen in Eindhoven.

Brabantse gezelligheid

Saskia
    6-5-2017
    Het bladel totaalfestival, een broodje eten bij d'n dis, de zomermarkt allemaal reuze gezellig tujdens de zomermaanden in Bladel.

Liekje
    7-1-2017
    Leuk dorp genoeg eet tentjes, en uitgaan gelegenheid. Wekelijkse markt, en braderie.
Bladel scoort een 8,2 uit 10, op basis van 45 reviews