• Type accommodatie

Reviews over Bladel

Sfeervol dorp

Jeske de Blok
    11-8-2018

Niet verwacht, maar leuk en gezellig dorp. Diverse mode winkels, zowel dames, heren als kinder mode. Van alles wat, speelgoedzaak, Hema, Opticien, Xenos, Juwelier, wonen etc. Lekkere bakkers, goeie slagers, AH en Jumbo. Leuke terrasjes, Ijs salon en gezellige restaurantjes.

Door de bossen richting België te fietsen is mooi.

Wilmy Olde Scholtenhuis-Klieverik
    20-7-2018

Bladel is een gezellige plaatsje met verschillende winkels en restaurants. In de omgeving kun je goed wandelen en fietsen. Alleen zijn sommige fietspaden in Brabant vaak langs een straat erg smal en hobbelig. Op smalle straatjes komt het vaak voor dat auto's erg hard rijden, dat wat een ontspannen fietstocht moet zijn wordt er dan niet leuker opgemaakt. Rondom Bladel liggen mooie dorpjes en België ligt om de hoek. En overal is er wel een uitspanning om te gaan zitten. Wil je winkelen dan zijn Tilburg en Eindhoven maar ook het Safari Park Beekse bergen niet zo ver.

gezellig plaatsje in Brabant

Pop
    30-6-2018

Gezellig plaatsje in Brabant. Je kan er goed winkelen. Je kan er voor alles en nog wat terecht. Je kan er ook prima fietsen. Kortom voor ieder wat wils

Gezellig plaatsje met een mooie omgeving

Stefanie
    3-4-2018

Leuk en gezellig plaatsje met een leuk aanbod winkels. Genoeg te doen in de omgeving en perfect voor een mooie boswandeling. Voor de kids is er een leuk speelbos en met slecht weer kun je terecht bij indoor speelparadijs De Hooiberg. Groot genoeg voor een hele dag vertier. Aanrader is ook de Abdij van Postel, België.

Mooi dorp met vele winkels en terrassen

jovader
    8-9-2017

Mooi weer meebrengen. Een goed humeur en alles gaat vanzelf.

Bladel scoort een 8,1 uit 10, op basis van 48 reviews