Reviews over Bladel

Super vakantie

Smulders,
    14-12-2018

Het is een camping voor jong en oud een super animatieteam en veel fasalitieten

Gewoon Goed

Mark Welten,
    5-11-2018

Super fijne camping met leuke animatie en fijn zwem plas!!

Fijne, nette en vooral gezellige Brabantse camping

peter,
    4-11-2018

Mooie camping, net sanitair, fijn zwembad en een grote zwemplas. Kindvriendelijk met veel animatie. Al jaren komen we met de familie naar de achterste Hoef. We komen hier echt tot rust en de kinderen kunnen op het grote veld heerlijk ravotten. Verse broodjes s morgens en in het restaurant kun je heerlijk eten voor een redelijke prijs. En natuurlijk een snackbar. 1 keer in de week staat er een visboer op de camping, heerlijke kibbeling. En er wordt een markt georganiseerd. Eigenlijk te veel om op te noemen.

Heerlijke vakantie.

Evalina Stolwijk,
    3-11-2018

Wij hebben hier 6 weken genoten van onze vakantie, mede door de zomerse temperaturen, konden wij ons prima vermaken aan het meer.

Tevens verschillende braderieën bezocht die tijdens deze periode volop in de buurt zijn.

Wij mogen ook graag skeeleren, en dat doen wij dan ook, heerlijk door het bos, wat goed te doen is via het fietspad.

Dagelijks pakken wij even het terras voor op de camping, waar wij ook graag een hapje gaan eten.

De braderie op de camping zelf is een hele gezellige dag met live muziek, en vertier op het terras.

Volgend jaar zijn we er weer bij.

Super vakantie gehad, volgend jaar weer

John Kerkhoff,
    2-11-2018

Zeer nette camping, en er wordt heel veel voor de kinderen gedaan.

Bladel scoort een 7,9 uit 10, op basis van 49 reviews