• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Berlicum

fantastisch

Gerrie Gebbing, 21-7-2017

Samen met mijn echtgenoot Edwin Kurth was ik, Gerrie Gebbing voor een kleine week in juli 2017 op minicamping Namaste in Berlicum/Middelrode. Het was heerlijk weer en de omgeving van camping Namaste was prachtig groen en er heerste een serene rust!

De eigenaren van Namaste zijn erg behulpzaam en oprecht geinteresseerd in of je het naar je zin hebt, hebt kunnen vinden in de omgeving waar je naar op zoek was enz, en dit zonder opdringerig te zijn.

Het sanitair is schoon en wordt daartoe ook goed bijgehouden. De eigenaren hebben een kleine algemene afwasplaats ingericht, die er ook altijd keurig uit zag. Hier en daar staan er op de camping gezellige zitjes in de vorm van een bankjes, wat tafeltjes en stoeltjes en ook wordt de camping opgefleurd met vaasjes bloemen. Er staat een soort van stacaravan op de camping waar je informatie kunt vinden van hoogtepunten en uitjes in de omgeving. Kortom een kleine, fijne, groene, schone camping met vriendelijke, behulpzame eigenaren, waar we zeker nog eens terug zullen komen.

fantastisch

Gerrie Gebbing, 21-7-2017

Mooie plaats

DWL, 18-9-2014
    We zijn slechts gaan eten in een restaurantje wat ons zeer bevallen is. Verder hebben we weinig kunnen doen in het dorpje wat ons heel mooi leek.

Erg mooi

Monique Winters, 30-7-2014
    Mooi, zeker als je van rust en natuur houdt.

typisch brabants dorp

miranda, 2-5-2014
    heerlijke natuur in de omgeving en nabij den bosch
Berlicum scoort een 8,6 uit 10, op basis van 10 reviews