Bergen op Zoom

Reviews over Bergen op Zoom

Mooi en gezellig stadje

Frank,
    6-8-2017

Onze eerste keer in Bergen op Zoom en vond het een alleraardig gezellig stadje met mooie oude pandjes die er netjes uitzien.

Genoeg horeca, zeker als het weer een beetje meezit.

Genoeg (leuke) winkels.

Goed te doen voor een weekendje weg.

Gereisd met partner in juli 2017

Uitstekende lokatie

D. Beck,
    12-5-2017

De lokatie van hotel de Draak aan de Grote Markt geeft een goede gelegenheid om rond te wandelen, het voormalige stadhuis en het Markiezenhof te bezoeken.Eventueel rond te wandelen door de winkelstraten in de directe omgeving.

Gereisd met vrienden in mei 2017

mooi stadje

Jan,
    13-12-2016

Het was een aangename kennismaking met dit stadje met gezellige winkels en enkele prima restaurants. Ook een bezoek aan het markiezenhof was een absolute meevaller. Tijdens ons verblijf waren de winkels open op zondag en kon er geschaatst worden op een ijspiste op het marktplein.

Gereisd met partner in december 2016

Mooiste stad van Nederland

Antony,
    23-8-2016

Straat na straat na straat en plein vol met prachtige gebouwen. Schoon, gezellig, onafzienbaar veel winkels. Zeer veel plaatselijke middenstand. Er is een ding vreemd; de restaurants hebben geen menukaart en prijslijst in het zicht opgehangen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Bergen op Zoom is prachtig, histrisch én gastvrij!

Felice,
    20-6-2016

Het was geweldig leuk om aan de hand van uitgebreide wandelroutes de stad met zijn prachtige historische panden te bekijken. Ook zijn er volop mogelijkheden om gezellig op de Markt iets te gebruiken, van een drankje tot een uitgebreid diner. Keuze genoeg. Mooie kleine originele winkeltjes, weinig grote concerns, gelukkig. Niet druk, dus heerlijk om wat tijd daar door te brengen. Het lijkt een beetje op Brugge, maar dan op zijn Brabants! Prachtig.

Gereisd met partner in juni 2016
Bergen op Zoom scoort een 8,5 uit 10, op basis van 263 reviews