vakanties Bergen op Zoom

Reviews over Bergen op Zoom

Heweldig

Peter,
    1-12-2018

Heel fijn hotel ,mooi moderne kamers met een mooi en schone welness waar je als gast gratis gebruik van kunt maken

.Het personeel is hier ook nog eens heel vriendelijk en niks is hun teveel.

Het restaurant is niet zo groot maar de prijs,kwaliteit klopt hier.

De ligging is prachtig het hotel ligt naast het stadspark ,als je hier door heen loopt zit je zo in het centrum van de stad en In nog geen drie minuten lopen van het hotel ben je bijeen mooie bioscoop en ook bij de boulevard waar een café en restaurant zit. Bergen op zoom we komen nog een keer.

Goed voor 1 keer...

Ron,
    14-10-2018

Goed: Eten is prima. Kamer is schoon. Koffiezetapparaat en thee. Op loopafstand van het centrum. Rustige omgeving.

Minder: Hotel oogt gedateerd. Een verfbeurt kan geen kwaad en de badkamer is aan een opknapbeurt toe. Personeel is professioneel vriendelijk. Echte aandacht voor gasten hebben is niet verboden. Bijzonder is dat een hoofdgerecht niet meer standaard met frietjes komt. Die moeten als extra worden besteld. Waar een grote hotelketens klein in kan zijn om zo een paar euro extra te willen verdienen. Doe dat gewoon bij de prijs van een hoofdgerecht,

Voor herhaling vatbaar!

Jelle vd Wetering,
    28-8-2018

Een hotel met karakter! Ze zijn druk bezig met het opknappen van de entree en hebben veel goede plannen! Kamers zijn ruim en je hebt alles in de kamer wat je nodig hebt. Wij zijn zeer vriendelijk onthaald en ondanks de verbouwing zijn wij goed geholpen. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt maar zag er wel erg lekker uit!

Prima camping voor een weekje

Jansen,
    16-8-2018

Leuke camping, animatie van 10.00-20.00,leuke speeltuin met oa kabelbaan en trampoline en een kleine kinderboerderij. Het zwembad is klein maar prima om even af te koelen. Helaas wel douche muntjes €0.50 voor 6 minuten.

Prima hotel

Anita,
    13-8-2018

Prima hotel. Standaard kamer maar dat wisten we bij boeking. Kamer wat gedateerd maar wel schoon en de bedden waren prima.

Het ontbijt en diner was prima. Genoeg keus. Personeel heel vriendelijk

Bergen op Zoom scoort een 8,3 uit 10, op basis van 263 reviews