Reviews over Beers

Plattelandsdorp

rinus_manders,
    2-1-2014

Beers is een eenvoudig plattelandsdorp waar op zich niet zoveel is te beleven, als bezienswaardigheid kan de H. Lambertuskerk worden genoemd die een interessant interieur heeft, verder staan er wat oude herenhuizen en het voormalige raadhuis. De omgeving van Beers heeft veel recreatieve mogelijkheden met de directe nabijheid van de Kraaijenbergse Plassen die vooral bij watersporters erg populair zijn.

Gereisd met partner in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie rustiek gelegen camping in een natuurlijke omgeving

G.J. van Oorschot,
    13-3-2007

Mooie rustiek gelegen camping in een natuurlijke omgeving tussen verschillende landgoederen in (landgoed de Barendonk Ossrnbroek en Tongelaar). Veel vrije natuur met op 3 km afstand 600 ha watersport. Met routes voor zowel aangespannen rijden als onder de man rijden.

Gereisd familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Beers scoort een 7,7 uit 10, op basis van 11 reviews