Reviews over Bakel

Gezellig dorpsplein

Rinus
    3-1-2016

Bakel is een gemoedelijk Brabants dorp met een ruim en gezellig dorpsplein, hier staat de St. Willibrorduskerk gebouwd in 1721, rondom het dorpsplein zijn een aantal horeca gelegenheden met terrasjes. Behalve de fraaie standerdmolen heeft het dorp niet zoveel bezienswaardigheden, maar het dorp is een uitstekend uitgangspunt voor het maken van fietstochten door de fraaie omgeving.

Gereisd Met partner in januari 2016

Rustige landelijke camping met zwembad, speeltuin en In en

Haring J.A.
    12-2-2007

Rustige landelijke camping met zwembad, speeltuin en kinderboerderij. In een heel natuurrijke omgeveing met veel fietsroutes en wandelmogelijkheden. Een aanrader voor lekker rustig kamperen waar de kinderen nog kind kunnen zijn en lekker kunnen spelen.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Bakel scoort een 9,1 uit 10, op basis van 8 reviews