Baarschot

Reviews over Baarschot

Super !

Fam. Braakman,
    2-1-2019

Vuurwerkvrijpark speciaal voor onze 10 -jarige goldenretriever, die doodsbang voor vuurwerk is.

Op het park was er geen vuurwerk, in de omgeving wel.

Wij hebben op het park vergeleken bij thuis een super relaxe jaarwisseling gehad.

Is een aanrader. Super rustig park, met een geweldige wandelomgeving.

Hondenliefhebbers; laat je hond ook niet uren alleen achter in een vakantiehuisje.

Gereisd met partner in december 2018

Absoluut waar voor je geld !

Wiseguy,
    19-11-2018

Ondanks wat negatieve reviews kunnen wij alleen maar positief reageren. Ons huisje was absoluut schoon, netjes, en voorzien van alle gemakken, op een oven na. De woonkamer met open haard was netjes, goede meubels en lekker vloerverwarming. Boven twee slaapkamers, lekker groot, goede box-springbedden en een heel mooie badkamer met bad en aparte douche. Ook een 2e wc op de bovenverdieping. De ontvangst was zeer hartelijk en netjes ook voor vragen over de omgeving werd uitgebreid informatie verstrekt. De omgeving is uitermate geschikt voor fiets- en wandelroute's. Kortom, het was een mooie week die onze verwachtingen zeker heeft overtroffen.

Gereisd met partner in november 2018

Helemaal top!

Bob,
    10-11-2018

Door de handige indeling (slaapvertrekken voornamelijk in een los gebouw) en een ruime woonkamer hebben wij een top verblijf gehad. Genoeg servies, ruimte en, (het allerbelangrijkste) hout! We hebben in het koude november voornamelijk buiten gezeten met een lekker kampvuurtje aan!

Gereisd met vrienden in november 2018

rikken,
    9-11-2018

we hebben weer heerlijk genoten 3 dagen.lekker gefietst in de mooie omgeving . In het hotel komen we al voor de tweede keer. Het is een goed hotel,de kamer mooi, en schoon. kamer 19. Het ontbijt en diner heel goed. En ook het personeel heel vriendelijk.We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in november 2018

Excellente service

Jos Lustberg,
    2-11-2018

Mooi hotel, prima kamer en goed verzorgd ontbijt!!

Mijn vergeten telefoonoplader werd keurig weer bij mij thuis bezorgd!

Excellente service dus!

Gereisd alleenreizend in oktober 2018