Reviews over Baarschot

Prachtige omgeving vlakbij Landgoed de Utrecht

B.A. van Dijk
    26-10-2017
    Aardige en toegankelijke bewoners in een prachtige omgeving. Jammer dat waar geen woeste gronden zijn er kennelijk veel moeite wordt gedaan het gebied onkruid vrij te maken.Mooi wandelgebied.

Super verblijf

Strauven -Hermans
    25-9-2017
    prima met kinderen, ook leuk voor wandeling of fietstocht

heel goed !

janneke en eef
    27-6-2017

Baarschot en omgeving nodigen je uit om het te gaan verkennen. Het straalt rust en gemoedelijkheid uit.

Wij waren( helaas) afhankelijk van de auto, maar het was geen probleem om bijv. bij de bockenerijder in Esbeek te komen.

De horeca van Landal heeft prima voorzieningen, een geweldig zwembad, en een bescheiden supermarkt.

Verse melk haal je bij de boer om de hoek.

kortom een prima omgeving om helemaal tot rust te komen !

Ineke van der Born
    8-6-2016
    Gezellige omgeving en heerlijk om te fietsen.

Mooi voor een bourgondische weekend

willemina
    23-10-2015
    Mooie gezellige omgeving waar je heerlijk kan wandelen, eten en winkelen in de buurt
Baarschot scoort een 8,1 uit 10, op basis van 109 reviews