Sorteren

Reviews over Baarle Nassau

Wij komen terug!

Renate
    1-11-2018

Super accommodatie heel netjes /schoon en van alles voorzien. Een erg mooie omgeving met wandel en fietspaden de nieuwe eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam wij komen zeker terug!

Rustige, schone en zeer mooie (mini)camping

JohanJMB
    26-9-2018

Alles was goed. We hebben niets aan te merken op de camping of eigenaren.

Ruime plekken, super schoon en nieuw sanitair. WiFi gratis en snel. We hebben er meer gefietst dan met de auto gereden en dat zegt toch iets over de ruime mooie omgeving. Fietsroute: Bels lijntje. Dikke pluim !!!

Subliem

Wijnen
    22-9-2018

De stek waar je moet zijn om te ontzorgen! Zowel de dorpen en bossen zijn binnen handbereik.

Anke
    19-9-2018

Wij gaan hier een jaarplaats krijgen vriendelijk mensen goede voorzieningen en zeer betaalbaar.😉

Primadeluxe

Thieu vd Broek
    17-9-2018

Een puike camping met meestal grote plekken. Prachtig sanitair. Alles wordt prima onderhouden.

Mama,papa en idochter (Els, Jack en Jacqueline) zijn vriendelijke en behulpzame mensen.

Een doc.map met info over omgeving wordt overhandigd bij aankomst.

Neem ook eens de trein vanuit Turnhout naar Antwerpen. Een aanrader.

Baarle Nassau scoort een 8,3 uit 10, op basis van 143 reviews