Reviews over Asten

Weer een hele leuke midweek!

nathalie kaslander
    26-10-2018

Voor de 2e keer op dit park en wederom was het weer leuk! De start was iets minder onze stacaravan was nog niet schoon,dit aangegeven bij de receptie en we kregen muntjes om wat te drinken.aangezien ikzelf ook in de schoonmaak zit had ik hier wel begrip voor. De jongens waren alvast het zwembad ingegaan ideaal dat je de zwemkaartjes alvast kan halen. Er had een hond in gezeten en dat was nog wel een beetje te zien aan de bank,dekbedden en hoofdkussens .dit gemeld bij de receptie en na nog geen uur kregen we netjes alles nieuw en is de bank opnieuw gestofzuigd.

Vergeet niet dat wij niet de hoofdprijs hebben betaald en verwacht er dan ook niet te veel van!als je via veiling heb geboekt krijg je nou eenmaal niet de luxe stacaravan,en dat is te begrijpen. Inventaris was ik zowieso altijd af. We zijn ook deze keer niet van het park af geweest dus dat zegt genoeg! Doe niet moeilijk is tenslotte vakantie!

Super

Holkenborg
    25-10-2018

Het is een ontzettend leuk park. Veel entertainment voor de kinderen. Genoeg te doen dus.

Fantastisch. Tot snel weer!

Angelica
    19-10-2018

Het huisje was erg schoon. Mooie grote veranda en een prachtige ligging aan het water. De kinderen hebben een fantastische herfstvakantie gehad. Het animatie team was geweldig! Leuke activiteiten. Leuk zwembad. Iets aan de frisse kant maar daar was je zo doorheen. Het park werd goed schoongemaakt (denk aan de prullenbakken, onderhoud speeltuin) ik heb géén hondendrol zien liggen ondanks dat het een hondvriendelijk park is.

We kunnen niet wachten om terug te komen

Superweek gehad

Smits
    19-10-2018

Leuk park met kleine kinderen.veel te doen. Aardig personeel, goed eten.

Rustige week ondanks heefstvakantie

Bedankt

Mama28
    16-10-2018

Me dochter heb der goed vermaakt enege min puntje is erge dunne matrasje en de ongedierte.. Hulde aan de alimatie team!! Zij maken het geweldig

Asten scoort een 7,8 uit 10, op basis van 235 reviews