We hebben een aantal aanbieders voor Asten voor je op een rij gezet:

Reviews over Asten

Leuk gezellig en ontspannen 😍

Annette bodmann,
    15-1-2019

Het was een fantast weekend.

We hebben genoten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Erg mooi hotel voor een weekendje of weekje weg

Van den Hout,
    31-12-2018

Mooi hotel voor een weekje/weekendje weg, mooi zwembad met peuterbad, top service, vriendelijke medewerkers

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
    Team Nobis, Marketing & Communicatie, 4-1-2019
    Geachte heer / mevrouw van den Hout, heel erg bedankt voor uw review en de mooie waardering. We vinden het fijn om te lezen dat u genoten hebt tijdens uw verblijf in ons hotel. We zijn blij dat het zwembad en het peuterbad in de smaak is gevallen. Bedankt voor de mooie woorden en we zien u graag terug in de nabije toekomst. Met gastvrije groet, Team Nobis.

Weer een hele leuke midweek!

nathalie kaslander,
    26-10-2018

Voor de 2e keer op dit park en wederom was het weer leuk! De start was iets minder onze stacaravan was nog niet schoon,dit aangegeven bij de receptie en we kregen muntjes om wat te drinken.aangezien ikzelf ook in de schoonmaak zit had ik hier wel begrip voor. De jongens waren alvast het zwembad ingegaan ideaal dat je de zwemkaartjes alvast kan halen. Er had een hond in gezeten en dat was nog wel een beetje te zien aan de bank,dekbedden en hoofdkussens .dit gemeld bij de receptie en na nog geen uur kregen we netjes alles nieuw en is de bank opnieuw gestofzuigd.

Vergeet niet dat wij niet de hoofdprijs hebben betaald en verwacht er dan ook niet te veel van!als je via veiling heb geboekt krijg je nou eenmaal niet de luxe stacaravan,en dat is te begrijpen. Inventaris was ik zowieso altijd af. We zijn ook deze keer niet van het park af geweest dus dat zegt genoeg! Doe niet moeilijk is tenslotte vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Super

Holkenborg,
    25-10-2018

Het is een ontzettend leuk park. Veel entertainment voor de kinderen. Genoeg te doen dus.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Fantastisch. Tot snel weer!

Angelica,
    19-10-2018

Het huisje was erg schoon. Mooie grote veranda en een prachtige ligging aan het water. De kinderen hebben een fantastische herfstvakantie gehad. Het animatie team was geweldig! Leuke activiteiten. Leuk zwembad. Iets aan de frisse kant maar daar was je zo doorheen. Het park werd goed schoongemaakt (denk aan de prullenbakken, onderhoud speeltuin) ik heb géén hondendrol zien liggen ondanks dat het een hondvriendelijk park is.

We kunnen niet wachten om terug te komen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Asten scoort een 8,4 uit 10, op basis van 235 reviews