Reviews over Wijlre

Een echt Kampeerterrein.

Kees Kamphuis
    8-11-2018

Dit is een Kampeerterrein met een grote K voor Kampeerders met een grote K. Echte Kampeerders dus, zonder fratsen en zonder opsmuk; hier geen vertier of walmende friet-tent, geen zwembad en geen tennisbaan, maar een degelijk terrein, beheerd door fantastische vrijwilligers , gelegen aan een van de mooiste riviertjes van het land, midden in het heuvelland. Op loopafstand van het dorpje en prima schoon, verzorgd en vriendelijk in alle opzichten, maar zoals gezegd: alleen voor echte Kampeerders. Eigenlijk moet je geen positieve beoordelingen schrijven over deze camping, want het moet een beetje rustig en geheim blijven, maar als je belooft dat je niets doorvertelt...……. dan veel Kampeerplezier !

Fantastisch plekje aan de Geul!

L en J
    10-9-2018

Fijne rustgevende camping in een prachtige omgeving. De vrijwilligers zijn allemaal erg aardig en behulpzaam. Het sanitair is niet nieuw maar wel schoon en onderhouden. Wij zouden graag weer eens terug willen komen. Tip: Wandelschoenen en fietsen meenemen!!

Fantastisch!

Fam. Jansen
    19-8-2018

Fantastische ligging, mooie plekken op de camping aan de Geul.

Goede uitvalsbasis om te wandelen, fietsen, dagje uit naar b.v Maastricht.

Gerund door vrijwilligers, gastvrij, behulpzaam, vriendelijk, echt geweldig!!

Prima faciliteiten, dichtbij Gulpen met veel eetgelegenheden.

Kleinschalig, groene camping op 'n prachtige plek.

Renate
    17-8-2018

Prima camping op een prachtige plek. Mooi groen en wat natuurlijk aangelegd: geen 'straatjes'. Sanitair is gedateerd, maar schoon. Je loopt vanaf de camping zó het wandelpad en de Keutenberg op: erg leuk. Voor een camping van deze omvang véél en leuk animatieaanbod en daarnaast een erg leuke speeltuin voor veel lol met water en zand. Redelijk veel terugkerende/vaste campinggasten. Wij vinden het bewonderenswaardig dat een team van vrijwilligers deze camping zo verzorgd, hartelijk en met liefde runt.

Mooie locatie.

MN
    15-8-2018

De vakantiewoningen zijn erg ruim en voorzien van bijna alles. Alleen een airco en een vaatwasser ontbreken. Mevr Hoppener is een vriendelijke en behulpzame gastvrouw. De hof is een prima uitvalsbasis voor allerlei activiteiten en er is veel te doen in de omgeving. Fietsen kunnen in een afgesloten berging worden gezet.

Wijlre scoort een 7,9 uit 10, op basis van 22 reviews