Sorteren

Reviews over accommodaties in Limburg

Prima!

Linda
    16-9-2018

Gezellig familie hotel met uitstekend ontbijt

Erg genoten

Sarita har
    15-9-2018

Dit park is echt een aanrader! Mooi schoon Park en een tal van verschillende mogelijkheden oa ; zwembad, zwemvijver, visvijver, knutselclub, kinderboerderij, speeltuin etc etc

De animatie was erg goed, jammer dat het mooie theater niet gemaakt is voor de grote van het park. Vooral bij de fantastische musical voorstellingen was het al gauw te klein.

Al met al een super leuke vakantie gehad

Carla en Ton
    15-9-2018

Super genoten . Arrangement, 4 nachten met ontbijt en diner. Heerlijk gegeten, top restaurant. Zeer schoon hotel. Ontzettend aardig personeel. Klein treinstation om de hoek, binnen 15 minuten in Maastricht.

Hotel ligt op een rustige lokatie. Prachtig uitzicht als je een kamer boekt aan de tuinzijde. Vanuit Schin op Geul heerlijk fietsen en wandelen. Dicht bij Valkenburg.

Top hotel en ontzettend aardige eigenaars.

Zeker voor herhaling vatbaar

Debbie Priester
    15-9-2018

Alles aan deze camping is gewoon top geregeld. Het word beheerd door een super lief en betrokken echtpaar die altijd voor je klaar staan. Het toilet en douchegebouw wordt iedere dag netjes gehouden. Het uitzicht vanaf de staanplaatsen is prachtig. En doordat het geen super grote camping is blijft het contact heel persoonlijk. Een hele fijne ervaring! En de appelsap die ze verkopen 😍

Mooi leuk en gezellig!

wilma
    10-9-2018

Hotel aan de geul. Mooie omgeving en leuk hotel . Vriendelijke mensen. Zwembadje . Via de achterdeur ben je in het centrum. Kamers goed. Wij vonden het heel leuk!