Sorteren

1.156

vakantie Limburg

Reviews over accommodaties in Limburg

Voor herhaling vatbaar met ons hele gezin.

Arnoud Meinders
    17-6-2018
    Rustgevend en mooie ligging aan het water met een prachtig uitzicht. Ruime gerestylde woning cq bungalow. Voor herhaling vatbaar.

Fantastisch! Komen zeker terug.

Hellemans C.
    17-6-2018
    Het is vast de moeite waard om een verblijf te boeken bij Maashof indien u van rust en kalmte houd, gezellig en knus met zeer ruime en propere kamers. Het aanbod in het restaurant is ruim voldoende en niet te prijzig. De midweken zijn het rustigst volgens ons, geniet daarvan als je niet meer werken moet. Ik kan echt niets negatiefs bedenken over dit Hotel. Het is voor ons wel 4 sterren waard. Ook voor fietsvakantie zeer geschikt. Er is ook de mogelijkheid tot het huren van scooters, elektr.fietsen e.a. Vissen of forel is ook mogelijk op de vijvers en het gerief kan je huren of zelf meebrengen. Ook vele verschillende sportaccomodatie's rond het Hotel aanwezig.

aanrader

anoniem
    17-6-2018
    fijne mensen! en goede service!!

Super

Bram
    16-6-2018
    Mooie camping! Fijn personeel !

Wij komen graag terug!

Carine
    28-5-2018
    Heerlijke plek!! We waren in het 5/6 persoons huisje met 2 stellen en een kind van 1,5 jaar oud. We hebben een perfect weekend gehad! Zeer vriendelijke eigenaren. Brandschoon huisje met alles erop en eraan. Goede bedden. Goed uitgeruste keuken. Babybedje en babybadje voor buiten, aan alles is gedacht. Zeer gunstige ligging voor wandelen, fietsen etc. Verder een heerlijk terras bij het huisje om te genieten van de rust.
Limburg scoort een 7,9 uit 10, op basis van 13048 reviews