Wellerlooi

We hebben een aantal aanbieders voor Wellerlooi voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Wellerlooi voor je op een rij gezet:

Reviews over Wellerlooi

Fantastische camping waar we zeker nog terug komen

Ria Kuipers,
    30-9-2018

Er is niets te vinden wat niet goed is. Rust, ruimte, super douche en toiletruimtes en brandschoon. In deze periode van het jaar zijn er geen kinderen maar voor hen is het zeker ook een super plek waar veel speelmogelijkheden zijn. Altijd doen, een super plek met veel mogelijkheden in de omgeving.

Wandelen, fietsen enz

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch!!

Klaas Winkel,
    7-9-2018

Een prachtige camping , super schoon,een hartelijke ontvangst, gezellige mensen,

en een schitterende fietsomgeving. wij komen vast weer.

Gereisd met partner in augustus 2018

Sebastiaan,
    12-8-2018

Safaritent met eigen sanitair. Prima plek en schoon. Hele aardige beheerders

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Uitstekend

Faminlie Stoop,
    9-7-2018

Buiten gewoon mooie camping met uiterst vriendelijke eigenaars.

Sanitair brandschoon en de camping is erg netjes en onderhouden.

Zeker het aanbevelen waard.

Gereisd met partner in juni 2018

Super op naar De 10

Koos en Bettie Hooijmans,
    7-7-2018

Wat een geweldige minicamping. Schoon sanitair. Echt geweldig mooie douches. De plaatsen zijn groot. En onder de voortent ligt kunstgras. Echt Super. De camping ligt in Maasduinen wat een geweldig mooi gebied is om te fietsen. De eigenaren zijn echt enthousiast bezig altijd een gezellig praatje als Twan langs komt. En als je vertrekt komt de eigenaar je persoonlijk gedag zeggen en een goede reis wensen. Deze camping verdient echt een grote dikke 10. Dus twijfel niet om hier naar toe te gaan. Aanrader is Arcen, Walbeck , Goch, Nieuw Bergen en Kevelaer. Wij komen op zeker nog een keer terug op deze camping.

Even een tip haal de blauwe doekjes en groene sponsjes weg bij de afwasplaats. Campinggasten hebben deze dingen over het algemeen zelf bij zich. Staat netter en dan komt die dikke 10 echt in zicht. Succes 😎😎😎

Gereisd met partner in juni 2018
Wellerlooi scoort een 8,8 uit 10, op basis van 58 reviews