We hebben een aantal aanbieders voor Well voor je op een rij gezet:

Reviews over Well

Prachtige omgeving!

Marie
    10-8-2019

Well ligt in ‘de Maasduinen’, met volop water-, wandel- en fietsrecreatie. De omgeving is pittoresk, met een mooie afwisselende natuur. Het is hier goed toeven. In Well en omgeving, gemeente Bergen, zijn verschillende galeries.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Memory Lane

B van der Bijl
    24-6-2016

Well is een prachtige uitvalsbasis voor wandelingen, eten en tochtjes langs de Maas. Ik ben er als kind vele malen geweest en het dorp heeft nog veel van zijn oude gezelligheid behouden. De bossen - met als hoogte punt Putjesberg -, een paar campings aan het water of in de dennenbossen, de meanderende Maas en de kleine dorpsweggetjes die door het landschap kronkelen... In alle seizoenen is het er prachtig. En als cherry on the cake, kun je heerlijk nagenieten in het sterrenrestaurant Briene aan de Maas.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Fantastische omgeving om lekker in weg te dromen

Sandra
    4-8-2015

Familie bestemming voor jong en oud. de omgeving en de natuur geven je rust. De camping ligt op een plek waar je voldoende mogelijkheden hebt. Je kan gaan winkelen in Venray of over de grens in Goch Duitsland Mooie wandel en fiets routes.

prachtige omgeving

nathalie
    12-5-2015

een waterrijk gebied, waar je naar hartenlust kunt varen. Staat in directe verbinding met de Maas. Dus ook voor watersporters, is camping het leukermeer een uitstekende plaats om te verblijven. Verder ligt het in een bosrijke omgeving, war men heerlijke wandelingen kan maken. Ook voor boodschappen , of een dagje stadten, zijn er genoeg mogelijkheden in de omgeving ( nieuw-bergen, Gogh, Kleve). Hou je van lekker eten, dan zit je in Limburg natuurlijk altijd goed. Of op zoek naar totale ontspanning, dan kun je altijd terecht bij de thermaal baden in arcen of de Hammam in Venlo.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

leuk dorpje aan de maas

Jan de Groot
    3-8-2014

Wij zijn een keer in dit dorpje geweest. Wel leuk maar we gingen graag weer terug naar het Leukermeer waar we vertoefden. Geweldig park. Dorpje is erg leuk gelegen aan de Maas maar verder saai, moet je van houden. Geef mij maar wat meer actie. Die vind je volop op het Leukermeer. Nogmaals een fantastisch park, toch gelegen vlakbij Well.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014
Well scoort een 8,9 uit 10, op basis van 54 reviews