• Type accommodatie

• Strand

Loopafstand
  • Type hotel

Reviews over Weert

Gegarandeerd voor herhaling vatbaar.

Jan Fl
    30-7-2018

Gast van vakantiepark Weerterbergen met een bezoek aan o.a. het centrum van Weert. Hartstikke gezellig centrum met leuke winkels en horecagelegenheden en vriendelijke mensen.

Een leuk winkelmoment van moeder en dochter.

Carine
    30-6-2018

Als je het Patronaatsplein oprijdt om te parkeren, begint je shoppings dag.

Je neemt de lift naar beneden en kan zo je boodschappen doen in AH, het is een kleine winkelcentrum, ga je eerst naar links dan kan je van daaruit naar de winkelstraat, doe je eerst de rechterzijde, heen en terug, dan verder op kan je terug het winkelcentrum in via een andere ingang.

dikke duim ....

jef
    19-6-2018

mooie ligging voor de fietsers ideaal fietsroutnetwerk de locatie van huisjes zijn mooi gelegen in het groen voor mij een echte aanrader !!!!!

gastvrij volk

j vd bent
    23-3-2018

mooi en net dorp en mensen daar daar erg gastvrij en behulpzaam

Weert

Geertje van Elleswijk
    9-3-2018

Weert is een mooie stad, gezellige terrasjes en restaurants. Je kunt er alle winkels vinden. Er zijn winkelstraten en overdekte winkelcentra. Is goed bereikbaar en genoeg parkeergelegenheid.

Weert scoort een 8,2 uit 10, op basis van 471 reviews