Reviews over Venlo

Hans, 2-3-2018
    Bruisende stad! Aardige mensen!

leuk stadje

yoeri, 22-9-2017
    We hebben er een dagje genoten en dat was zeker meer dan prima . Leuk met enekele mooie gebouwen , fijne winkel stad .Zeker mooi plekje de havenboullevard .

Gezellige karakteristieke binnenstad.

Stephanie, 31-8-2017

Met familie zijn we een dagje naar Venlo geweest. Voor een dagkaart van 8 euro kun je je auto op loopafstand parkeren.

In augustus op een donderdag is er een grote markt door het centrum. Er zijn veel bekende winkels en ook leuke onbekende winkels. In het centrum hebben we nog een geocach op gehaald.

Aan de haven is het heerlijk vertoeven, je kunt er rustig een kopje koffie drinken en wat lunchen.

Wij hebben Venlo als leuk ervaren.

Gezellige stad!

Joske en Jacques, 9-8-2017
    Gezellige stad met op zaterdag een grote markt. Wel een beetje zoeken om te parkeren.

GPS-puzzeltocht Maashof (tegenvaller)

Esther, 5-7-2017

Wij hebben met onze vriendengroep en kinderen (leeftijd 12-17 jaar) een GPS-puzzeltocht gedaan. Wat een tegenvaller voor die prijs (€ 7,95 p.p.). We waren met 2 groepen; 6 en 7 personen en 1 apparaat per groep. Is voldoende, maar staat niet in verhouding tot de kosten; € 55,65 en € 47,70.

De route was mooi, maar het puzzelaspect was echt beneden alle niveau. Enkele vragen klopten gewoon niet en / of waren niet vindbaar en het grootste gedeelte van de route volgden we gewoon een wandelroute. Deze is gratis te lopen.

Verder was er na afloop geen terugkoppeling. Apparaat inleveren en dat was het dan.

We wilden na afloop nog even wat drinken op het terras, maar niemand kwam een bestelling opnemen.

Al met al...geen aanrader en zeker niet voor deze prijs.

Alternatief: Loop zelf een wandeltocht in de "Groene long". Scheelt geld en ergernis.

Venlo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 114 reviews