• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Reviews over Venlo

Gino's Ijssalon is een aanwinst voor Venlo.

ToMa
    29-6-2018

Gino's Ijssalon is een aanwinst voor Venlo.

Erg veel keus en heerlijk ambachtelijk Italiaans ijs , welk door een echte Italiaanse familie word bereid.

Zeker een bezoekje waard als je van heerlijk Italiaans ijs houdt.

Hans
    2-3-2018

Bruisende stad! Aardige mensen!

leuk stadje

yoeri
    22-9-2017

We hebben er een dagje genoten en dat was zeker meer dan prima . Leuk met enekele mooie gebouwen , fijne winkel stad .Zeker mooi plekje de havenboullevard .

Gezellige karakteristieke binnenstad.

Stephanie
    31-8-2017

Met familie zijn we een dagje naar Venlo geweest. Voor een dagkaart van 8 euro kun je je auto op loopafstand parkeren.

In augustus op een donderdag is er een grote markt door het centrum. Er zijn veel bekende winkels en ook leuke onbekende winkels. In het centrum hebben we nog een geocach op gehaald.

Aan de haven is het heerlijk vertoeven, je kunt er rustig een kopje koffie drinken en wat lunchen.

Wij hebben Venlo als leuk ervaren.

Gezellige stad!

Joske en Jacques
    9-8-2017

Gezellige stad met op zaterdag een grote markt. Wel een beetje zoeken om te parkeren.

Venlo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 115 reviews