Reviews over Velden

Een absolute aanrader als de natuur je lief is.

Tine en Jacques Dr.,
    29-9-2018

Wij hebben van juni 2017 t/m febr. 2018 gebruik gemaakt van het kleine vakantiehuisje ivm zoeken naar andere woning. We hebben zomer, herfst en winter meegemaakt en volop genoten. De uitbaters Lizette en John waren gastvrij, behulpzaam en gezellig. Het enige minpuntje was de geringe bergruimte in het huisje, maar het ook weer zijn charme en het was niet echt storend.

We komen zeker terug!

Ria en Henk,
    16-9-2018

Rustig gelegen mooie omgeving en schoon met een nostalgische uitstraling en leuke gastvrouw

allemaal heel vriendelijk en behulpzaam

fam.Hennevelt,
    12-7-2018

gezelige camping en een leuke kantine met vriendelijk personeel

Fantastisch9

Familie Peterse,
    10-7-2018

Het Is een rustige camping. Leuke sfeer. Komen er al jaren.

Heerlijk weekend gehad

Ruiter,
    17-5-2018

we waren het weekend van hemelvaart hier en hebben een prachtig weekend gehad. We kwamen met de caravan zonder reservering aan en werden super geholpen, iemand liep met ons mee waar we konden gaan staan. Het sanitairgebouw is heel schoon en netjes, warme douches en overal wc papier. Op het terras was er goede bediening en er werd ons gevraagd of we broodjes wilden bestellen. De volgende morgen hebben we om 8.30 warme, verse broodjes opgehaald. We waren wat sceptisch door oudere reviews, maar daar was echt niks van terug te zien. Een heerlijk weekend gehad!

Velden scoort een 7,5 uit 10, op basis van 13 reviews