Hotel Scheepers

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag10°-1°
Hotel Scheepers
8,5

385 reviews over Hotel Scheepers in het Nederlands

Online pronkt het hotel met luxe kamers, terwijl de standaardkamers nagenoeg onzichtbaar zijn. Deze zijn klein, zeer gehorig en stoffig. Ook de ontbijtzaal was stoffig, er hangt rag boven het voedsel. Ophangen van het 'niet storen'-bordje is zinloos, want personeel komt toch gewoon binnen. Omdat dat nu eenmaal vroeg moet, was de uitleg. Wees voorbereid op een hogere rekening dan verwacht, want zaken als parkeren zijn duurder dan vooraf wordt vermeld. Houd rekening met zeer zachte bedden en weinig licht in de badkamer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Prima, verzorgd hotel. Echt uitrusten lukte niet.

Renske Bikker-Meerman,
5-1-2019

Prima, verzorgd hotel. Vriendelijke ontvangst. Prettige ligging in de stad Valkenburg. Uitgebreid ontbijtbuffet welke ook als je later aanschuift goed wordt bijgevuld. Ik lees in andere reviews helaas niks over de kerkklok die ook snachts zijn uren slaat. Hierdoor helaas regelmatig wakker in de nacht. Het hotel is daarnaast zeer gehorig, waardoor lopen en praten van andere hotelgasten in de kamer of gangen goed merkbaar is. Er is een groot verschil tussen gerenoveerde kamers en oude kamers. Wij sliepen in een standaard 2persoonskamer, welke er nog wat ouderwets uit zag. Bedden waren erg zacht en schoven steeds uit elkaar. Badkamer was wel gerenoveerd. Fijne douche alleen savonds wordt het water niet meer zo warm.

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch !

Nadine,
13-12-2018

Super ontvangst, zeer mooie kamer, heel proper, luxe ontbijt, parking bij hotel.

vlakbij centrum, ideale ligging , rustig !

Geen enkel minpuntje

Gereisd met partner in december 2018

Direct boeken

Fantastisch wij gaan zeker terug.

Ine & peter,
10-10-2018

Top Hotel..super gastheer en gastvrouw..die er alles aan doen het naar je zin te maken..mooie kamer..super ontbijt..wij gaan hier zeker terug..een echte aanrader

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastisch!

Judith,
30-9-2018

Gastvrij ontvangst. Erg mooie kamer met lekker bed, voldoende en gezellige verlichting, mooie tv en prachtige badkamer met alles erop en eraan. Raam kan lekker open. Het ontbijt is keurig verzorgd, ook als je vlak voor het einde aanschuift. Vriendelijk personeel, in de avond gezellig een drankje aan de bar. De auto kan op privé terrein geparkeerd worden. Om de hoek ligt het centrum van Valkenburg. Echt een aanrader, dit hotel.

Gereisd met vrienden in september 2018

Prima, maar niet bijzonder

ellen,
16-9-2018

Kamers, netjes, schoon maar niet bijzonder. Beetje oubollig eigenlijk. Kamers zijn erg gehorig. wij hadden last van de etensgeuren uit de keuken vanaf een uur of 6 s-ochtends. Ligging is prima. Veel bezocht door fietsers.

Gereisd met vrienden in september 2018

Toplocatie echter geen 4 sterren waardig.

Kikker,
16-7-2018

De laatste jaren hebben wij een aantal keren in dit hotel verbleven; de laatste keer enkele weken geleden. Het is alsof de tijd stil was blijven staan… weinig tot geen verandering waar te nemen. Het is in de tussentijd echter wel een 4-sterren hotel geworden maar zonder enige aanpassing van de hotelkamer(s). Kamer heeft voldoende ruimte, douche daarentegen erg klein met vervelende opstap. Prima ontbijt. Toplocatie in centrum van Valkenburg. Parkeerplaats met kleine parkeervakken.

Bij boeken duurde het helaas 2 dagen voordat er op mail werd gereageerd. Er is nooit een officiële bevestiging en verdere informatie gestuurd. Al met al, volgens ons geen 4 sterren waardig.

Gereisd met partner in juli 2018

Aangenaam hotel. Gastvrije ontvangst. Mooie kamer en uitstekend ontbijtbuffet. Parkeren bij het hotel, zelfs in deze drukke periode.

Gereisd met partner in december 2017

onbijt goed simpel en net als thuis

Ron en Gerda,
      10-3-2018

wat oude kamers achterstallig onderhoud en geupdated kamers zeer goed en netjes

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch!

Lin,
      21-1-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel, kamer super schoon. Ligging ook goed. Gewoon top!

Gereisd met partner in januari 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scheepers in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scheepers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.