Hotel Scheepersstersterster

8.7Fantastisch

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

8.7Fantastisch

Tonen op kaart

394 reviews over Hotel Scheepers

• 2019
    10Anoniem15-10-2019

Wat een super hotel! Werden vriendelijk ontvangen. Ontbijt was geweldig. Om de hoek begon t centrum dus dat was ideaal. De kamer was mooi ingericht en schoon, ruime badkamer. T enigste minpuntje wat ik me kan bedenken was t licht van de lampen in de badkamer niet feller konden dus niet goed zicht in de spiegel maar dat is ook echt 'tenige. Hier gaan we zeker nog vaker naar toe, 1 van de beste hotels die we tot nu gehad hebben!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Martine21-09-2019

Heerlijk verblijf

Fantastisch verblijf in een appartement met alle benodigdheden. Super mooi ingericht, schoon en modern. Top locatie en zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was perfect.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Noortje04-09-2019

GEWELDIG!

Een overnachting geboekt om samen met mijn man Valkenburg te gaan ontdekken. Dit hotel is een super ervaring en we hebben hier heerlijk genoten! Wat we vooraf niet wisten was dat we in het oude gedeelte zaten van het hotel maar merkte hier niks van. De kamer was super schoon en zag er erg netjes uit. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het ontbijt geweldig aan alles was gedacht. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Amanda26-07-2019

Te leuk om niet nog eens te doen!

Wij hadden de comfortkamer: een heerlijke kamer, modern en compleet ingericht met ruime badkamer. Zijn hier geweest met recordbrekende temperaturen, maar airco voldeed prima! Ontbijt goed verzorgd, in aangename ruimte. Ook mogelijkheid om nog een drankje oid te nuttigen in de bar, of buiten, voor het hotel. Hotel beschikt over eigen parkeerplaatsen (tegen betaling). Voor de lunch is restaurant "Z!n" ons goed bevallen, voor het avondeten vonden wij "[email protected]" zeer geslaagd. Genoeg reden voor ons om dit nog eens te herhalen!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Monica Stinissen24-07-2019

Super hotel, een aanrader

Bij aankomst vriendelijk ontvangst, er werd verteld dat er verschillende kamers waren, ook kamers die geluid dicht waren , standaard en luxe kamers. Onze kamers had een groot bubbelbad en erco , was schoon en een heerlijk bed. Ontbijt was super er was van alles. S’avonds laat had mijn man zin in appeltaart en dat hebben ze toen voor hem geregeld super. Wij hebben al heel wat hotels in valkenburg gehad, maar dit hotel is de beste. Volgend jaar gaan wij weer terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Lisanne26-04-2019

Geweldig

Super vriendelijk personeel, prachtige hotel kamers. Leuke stad, alles zit lekker dichtbij. Alles is top

Gereisd met partner in januari 2018

• 5LVW19-02-2019

Teleurstellend verblijf op mooie locatie

Online pronkt het hotel met luxe kamers, terwijl de standaardkamers nagenoeg onzichtbaar zijn. Deze zijn klein, zeer gehorig en stoffig. Ook de ontbijtzaal was stoffig, er hangt rag boven het voedsel. Ophangen van het 'niet storen'-bordje is zinloos, want personeel komt toch gewoon binnen. Omdat dat nu eenmaal vroeg moet, was de uitleg. Wees voorbereid op een hogere rekening dan verwacht, want zaken als parkeren zijn duurder dan vooraf wordt vermeld. Houd rekening met zeer zachte bedden en weinig licht in de badkamer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 7Renske Bikker-Meerman05-01-2019

Prima, verzorgd hotel. Echt uitrusten lukte niet.

Prima, verzorgd hotel. Vriendelijke ontvangst. Prettige ligging in de stad Valkenburg. Uitgebreid ontbijtbuffet welke ook als je later aanschuift goed wordt bijgevuld. Ik lees in andere reviews helaas niks over de kerkklok die ook snachts zijn uren slaat. Hierdoor helaas regelmatig wakker in de nacht. Het hotel is daarnaast zeer gehorig, waardoor lopen en praten van andere hotelgasten in de kamer of gangen goed merkbaar is. Er is een groot verschil tussen gerenoveerde kamers en oude kamers. Wij sliepen in een standaard 2persoonskamer, welke er nog wat ouderwets uit zag. Bedden waren erg zacht en schoven steeds uit elkaar. Badkamer was wel gerenoveerd. Fijne douche alleen savonds wordt het water niet meer zo warm.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10Nadine13-12-2018

Fantastisch !

Super ontvangst, zeer mooie kamer, heel proper, luxe ontbijt, parking bij hotel. vlakbij centrum, ideale ligging , rustig ! Geen enkel minpuntje

Gereisd met partner in december 2018

• 9Ine & peter10-10-2018

Fantastisch wij gaan zeker terug.

Top Hotel..super gastheer en gastvrouw..die er alles aan doen het naar je zin te maken..mooie kamer..super ontbijt..wij gaan hier zeker terug..een echte aanrader

Gereisd met partner in oktober 2018

39 tips over Hotel Scheepers

• I.I. Heuvelink, 19-03-2014

Uitstekende kamer. Gezellig cafe waar je ook aan de leestafel lekker van een drankje kunt genieten.

• M.Grashuis, 27-03-2012

Mooie omgeving om te wandelen / fietsen

• Ingrid Nome, 15-12-2013

Misschien een idee om een waterkoker met wat zakjes thee en oploskoffie neer te zetten.Lasergamen in de grotten als je met een groep bent is erg leuk. Zandsculptures bekijken is een aanrader samen met een combiticket om met de kabelbaan naar boven te gaan. Dit kun je goedkoper bij de VVV halen. Op internet kun je al tickets bestellen voor de fluweel grot dat scheelt op een drukke dag weer in de rij staan.

1 vraag over Hotel Scheepers

• Esli, 06-03-2018

Niet te boeken zonder credit card?

Wij kunnen niet boeken want wij hebben geen creditcard. Ik mail en krijg terug dat ik via de mail kan boeken en of ze het voor me in orde kan maken. Ik mail terug en bel er even achteraan. Een chagerijnige dame aan de telefoon. Ik vraag wat de kosten zijn. Dan moest ik maar op de site kijken. Toen ik zei dat ik wou boeken kreeg ik als antwoord. Je kan niet boeken dan moet je een creditcard regelen. Dit vond ik raar want via de mail kon het wel?

Hotel Scheepers info

• Aantal sterrenstersterster