Hotel Scheepers

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°10°
Hotel Scheepers

378 reviews over Hotel Scheepers in het Nederlands

Aangenaam hotel. Gastvrije ontvangst. Mooie kamer en uitstekend ontbijtbuffet. Parkeren bij het hotel, zelfs in deze drukke periode.

onbijt goed simpel en net als thuis

Ron en Gerda
        10-3-2018

wat oude kamers achterstallig onderhoud en geupdated kamers zeer goed en netjes

Fantastisch!

Lin
        21-1-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel, kamer super schoon. Ligging ook goed. Gewoon top!

Super! Alles was goed.

Dave de Jong
        21-1-2018

Goed hotel, kamer was heel schoon en zag er erg mooi uit. Ontbijt ook goed verzorgd. Privé parkeerplaats met camerabewaking. 10 minuten lopen naar gezellige restaurantjes. Mocht je willen shoppen dan is Valkenburg niet geschikt. Dan Kun je beter met de auto 20 minuten rijden naar Maastricht. Prachtige stad met mooie winkels. Wij hebben in ieder geval een super verblijf gehad. Zie foto’s voor impressie.

Super mooi en goed hotel

Binken
        4-1-2018

Wij zaten in een appartement wat bij het hotel hoorde

Alles was super mooi en netjes een dikke 10

Ontbijt erg lekker

Ligging 10meter zit je midden in het centrum helemaal top

Auto op kan je op eigen terrein parkeren

Wij vonden alles een dikke 10

Voor herhaling vatbaar.

een uitstekend, schoon en centraal gelegen hotel

Dick Brekoo
        4-1-2018

Zeer nette eigentijdse kamers, die dagelijks goed worden schoongemaakt.

Uiterst vriendelijke bediening zowel aan de receptie als in de bar en bij het uitstekend verzorgd ontbijt.

Eigen parkeerplaats (kost 7,50) midden in hartje Valkenburg op enkele loopminuten van het gezellige centrum.

Eerlijk!

K. Ritisch
        30-12-2017

Hotel (oud woonhuis) is goed gelegen, kleine parkeerplaats naast het huis. Centrum makkelijk bereikbaar te voet. Groot verschil tussen oude en nieuwe kamers! Onterechte vermelding vier sterren bij touroperator, hotel voldoet hooguit aan drie sterren. Graag aanpassen!

Super hotel !!

Jakoline
        13-12-2017

Prachtige kamer , heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel 👌🏻

Wij komen zeker terug 😃

Boek geen normale 2 persoonskamer

Sandra Schipper
        13-11-2017

Personeel vriendelijk, ontbijt super. Schone kamer en badkamer

Kamer enorm klein, leek wel zolderkamer bij oma, luidruchtige gasten. Enorm gehorig op de gang. Afstap bij wc in badkamer nekbreker . Prijs verhouding qua kamer slecht.

Rustige plek in het centrum

marnou
        11-11-2017

De locatie is fantastisch. De hoek om en je staat in het centrum.

De standaard kamer is verouderd en sober met erg zachte matrassen die wat ons betreft aan vervanging toe zijn !! Een mooie vernieuwde wc/douche.

Een uitgebreid ontbijt in een zeer mooie ontbijtzaal.

Jammer dat je nog moet betalen om te parkeren; wel prettig dat dat parkeren bij het hotel kan.

Als je via de site wilt reserveren krijg je korting maar moet je we via creditcard betalen. Die korting krijg je niet als je via mail/telefoon reserveerd.

We hebben een aantal aanbieders voor Scheepers voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scheepers in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scheepers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Scheepers scoort een 8.95 uit 10 op basis van 381 reviews.